Cum ați descrie experiența cursului de Project Management ? Ce v-a plăcut din punct de vedere al conținutului cât și al metodei de predare ?
‘’O experiență mai mult decât utilă și bine venită, deoarece nu am avut până acum posibilitatea de a înțelege & cunoaște în detaliu ce înseamnă Project Management. Am învățat cum se realizează corect bazele unui proiect și toți pașii necesari. Metoda de predare este ideală pentru că reușim de fiecare dată să punem în aplicare bazele teoretice, predarea în paralel cu exemplificarea, exercițiile, faptul că am putut întreba oricând a fost cazul. ’’
‘’Mi-a plăcut mult acest curs! În primul rând mi-a plăcut că a fost face-to-face, faptul că a fost interactiv, am învățat ce întrebări să pun când vine vorba de un proiect nou și care sunt documentele care ar trebui create. Analogiile din viata reală, m-au ajutat să rețin mai ușor/repede anumite concepte.’’
‘’Un curs de Project Management dinamic, provocator, cu un volum mare de informații. O metodă de predare dinamică care implică o viteză de reacție și procesare a informației destul de rapidă.’’
‘’Acest curs mi-a oferit multe informații pe care sunt sigură că o să le aplic la locul de muncă. M-a ajutat să-mi structurez ideile pe care parțial le aveam și să le ‘’dau nume’’. Conținutul este unul bogat, cu siguranță trebuie să revin peste notițe. Mi-a plăcut dinamica, modul interactiv de predare și stilul trainer-ului (informație multă, dar prezentată într-un stil prietenos cu începătorii).’’
‘’Conținut clar, complet, foarte bine structurat cu exemple clare și sugestive. O comunicare clară axată pe dialog. ‘’
‘’O experiență constructivă, revelatoare mă ajută să înțeleg mai bine ce se întamplă în acest moment în organizație. Un curs interactiv cu un conținut bine structurat, pe înțelesul tuturor.
Pe viitor voi identifica mai ușor etapele în care se află proiectele și nu voi mai avea acele ‘’de ce-uri’’ când ni se atribuie o sarcină în cadrul proiectului. Exercițiile din cadrul acestui curs de Project Management, te determină să pui în aplicare informațiile învățate.’’
‘’Mi-a plăcut faptul ca s-a creat o echipă din diferite departamente și am reușit să ajungem la un ‘’numitor’’ și limbaj comun. Am acumulat cunoștințe și abilități noi, pe care le voi folosi în viitor. Am conștientizat noțiuni pe care poate le știam, dar nu le puteam ‘’descrie’’ concret, mi-a plăcut mult partea interactivă, în care am aplicat ce am învățat și faptul ca informațiile au fost structurate/ilustrate.’’
’’Un curs bun, cu un volum mare de informații, dar foarte utile. Am putut să identific anumite puncte aplicate în proiectele mele, dar și anumite ‘’blocaje’’. Conținutul a fost bun, suficient pentru noțiunile de bază, metoda de predare mi-a plăcut, aici se vede experiența în a preda și nivelul mare de cunoștințe. În concluzie a fost un curs de Project Management cu un nivel ridicat de profesionalism.’’
‘’Acest curs de Project Management Fundamentals, mi-a așezat lucrurile, gândurile, procesele în cazul unor proiecte astfel încât pe viitor îmi va fi mai ușor să parcurg etapele necesare finalizării unui proiect. Mi-a plăcut mult interactivitatea și faptul că am pus întrebări la care am primit răspunsuri clare.
M-a ajutat să îmi clarific multe puncte care nu îmi erau clare, mi-au plăcut jocurile cu cartonașe și testul cu riscurile, precum și tema dintre cele două module.’’
‘’Peste nivelul așteptărilor. Curs foarte bine structurat și foarte interactiv (BIG PLUS !)’’
’’Am început cursul destul de reticent în privința importanței, dar am realizat ca este esențial să ai bazele bine stabilite înainte să începi un proiect. Acest lucru se datorează trainer-ului care a fost foarte implicat.”
’’Un curs foarte dinamic, bine structurat pe un volum mare de informații cu o metod[ de predare dinamică care reușește să capteze atenția și stimulează participarea la curs.’’
‘’Mi-a plăcut foarte mult metoda de predare, modul interactiv, nu m-a făcut să-mi pierd interesul nicio clipă.’’
Care sunt lucrurile pe care doriți să le implementați/discutați în organizația dvs. ?
‘’Importanța cunoașterii pașilor pentru un proiect bine realizat; Implicarea colegilor în proiecte, stabilirea nivelului de implicare, ce poate fi necesar indiferent de rolul ocupat de colegi în organizație, câtă vreme ei pot aduce know-how și experiență în proiect, pentru o bună implementare a acestuia.’’
‘’Este nevoie de un PO ! Project Charter-ul să fie completat; Comunicarea între departamente și cu toți stakeholderii.’’
‘’Rolurile existente într-un proiect, implementarea responsabilităților care deriva din aceste roluri.’’
‘’În ce masură se respecta etapele unui proiect; Cât de completă este comunicarea și ce îmbunătățiri se pot aduce; Cum putem să ne organizăm în echipă, între operațional și proiecte.’’
‘’Structura legată de comunicarea între Product Owner și Product Manager, faptul că ar prezenta un beneficiu ca cineva din top management să preia rolul de ‘’Product Owner’’.’’
‘’Toate aspectele discutate la curs, în special partea de comunicare și resurse.’’
‘’Toate etapele care trebuiesc parcurse astfel încât un proiect nou să fie dus cap-coadă fără greșeli si omiteri de departament/persoane.’’
Pentru următoarele cursuri de Project management, găsești detalii aici