Intermediate Level – Requirements Management (for Waterfall & Agile projects)
Dorești să afli care este diferența între managementul cerințelor în proiectele clasice versus cele în stil Agile ?
Te interesează să afli în ce constă rolul unui analist de business în proiectele Agile?
București
TBA 2024
09.00 - 13.00
Online
- Acest curs este oferit atât persoanelor care abia au început să efectueze sarcini asociate managementului cerințelor, cât și acelor persoane care au deja experiența practică în domeniul analizei de business si requirements engineering si doresc sa aprofundeze cunostintele teoretice.
- Acest curs este pentru tine dacă ai de a face cu extragerea, analiza și documentarea cerințelor, indiferent de rolul pe care îl joci în organizație (analist de business, analist de sistem, requirement engineer, product owner, manager de proiect, manager de proces, etc).
- Cursul este aliniat cerințelor International Requirements Engineering Board (IREB®), International Institute of Business Analysis (IIBA®), compania noastră având statul de EEP – Endorsed Education Provider, și Project Management Institute (PMI®).
De ce să participi la curs
Înțelegi cu adevărat materialul predat
Metoda noastră de pregătire constă într-o abordare practică, ce presupune activități, exerciții, studii de caz și analize de grup. Accentul este pe înțelegere logică și punere în context, precum și pe discutarea unor situații și experiențe reale cu care v-ați confruntat. La cursul nostru, te asiguri că stăpânești cu adevărat tehnicile pentru realizarea managementului ceritnelor in proiecte Agile.
Înveți de la un trainer care a participat activ la promovarea rolului de Analist de business în România si la nivel internațional
Trainerul nostru pentru acest curs, Victoria Cupeț, este co-autorul ghidului Business Analysis Body of Knowledge (BABOK®), publicat de International Institute of Business Analysis (IIBA®), si unul dintre pionierii în dezvoltarea analizei de business în România. Trainerul te ajută să eficientizezi procesul de învățare și de asimilare a cunoștințelor, precum și nivelul de retenție a acestora.
Te pregătești în cadrul unui curs aliniat la certificările internaționale în domeniu
Cu ajutorul cursului nostru, vei aprofunda domeniul complex al analizei de business/requirements engineering și vei deprinde o bază solidă de cunoștințe și noțiuni. Ulterior, te vei pregăti mult mai ușor pentru a susține examene de certificare internațională ca CPRE de la IREB®, ECBA / CCBA/ CBAP de la IIBA® sau PMI-PBA de la PMI®.
Ce vei obține
Înțelegerea diferentelor intre proiecte clasice (Waterfall) si cele in stil Agile
Înțelegerea rolului unui analist de business in proiectele Agile
Însusirea diverselor metode si technici de analiza de business si requirements engineering in proiectele Agile
Aplicarea cunoștințelor învățate prin intermediul studiilor de caz practice
Cui se adresează
- persoanelor aflate în rolul de analist de business, analist de sistem, requirement engineer, product owner, poduct manager, project manager
- tuturor celor implicați în colectarea și documentarea cerintelor, în cadrul proiectelor stil Agile
- persoanelor care nu au lucrat niciodată în proiecte Agile și vor să învete cum se face managementul cerințelor în astfel de proiecte
Structura cursului "Requirements Management"
- Introduction
- Definition of Requirements Management
- Predictive vs. Adaptive Approaches
- Business Analyst Role in Waterfall vs. Agile Projects
- Requirements Planning
- Stakeholder Engagement
- Requirements Governance
- Information Management
- Requirements Analysis
- Requirements Analysis Tasks
- Requirements Analysis Techniques
- Requirements Modeling Techniques
- Requirements Documentation
- Requirements Documents
- Requirements Specification
- Requirements Templates
- Requirements Management
- Requirements Attributes
- Requirements Traceability
- Requirements Prioritization
- Requirements Maintenance
- Requirements Evaluation
- Requirements Verification
- Requirements Validation
- Requirements Approval
- Solution Evaluation
Formatul cursului
- Cursul este livrat în format online (live)
- 5 sesiuni live sunt echivalentul a 3 zile de curs la clasă
- Sesiunile se organizează prin intermediul platformei ZOOM, luni-vineri, program 09.00-13.00
- Materiale sunt în format video, text, imagini prin intermediul platformei noastre educaționale EDU-Flexability CANVAS
- Pentru exercițiile practice vom folosi platforma interactivă MIRO
Pachetul de curs include
- Materiale sunt în format video, text, imagini prin intermediul platformei noastre educaționale EDU-Flexability CANVAS;
- Cursanții vor primi indicații privind modul în care trebuie să se pregătească pentru sesiunile de training;
- CANVAS este unul dintre liderii globali în ceea ce privește platformele LMS (Learning Management System), folosită de toate marile universități din lume;
- Diploma de participare, 21 CDUs/PDh .
Trainer exclusiv - Victoria Cupeț CBAP, PMP, CPRE, PMI-PBA OCUP
Victoria Cupeț
- coach, trainer, consultant, autor și speaker cu o experiență de peste 16 ani în domeniul analizei de business, dar și al managementului de proiect și de proces
- unul dintre promotorii domeniului analizei de business în România
- ca președinte al filialei din România a International Institute of Business Analysis™ (IIBA), a fost premiată cu President’s Award și Innovation Award
- speaker și gazdă a Balkan Business Analysis Conference, unul dintre cele mai importante evenimente de profil la nivel international
- contributor la realizarea manualului “Business Analysis Body of KnowledgeÒ (BABOKÒ Guide)”, versiunea 3.0, creat de International Institute of Business Analysis™ (IIBA)
- reviewer la “Business Analysis Foundational Standard” create de the Project Management Institute (PMI)
- deținătoare de certificări internaționale importante în domenii precum analiza de business (CBAP, PMI-PBA, OCUP, CPRE), managementul proceselor de business (OCUP), managementul de proiecte (PMP) și Agile (AAC, SMC, SPOC, SDC)