Ia-ți certificarea

Social Selling

Social Selling este un curs dinamic care oferă cunoștințe solide despre instrumentele și tehnicile de vânzare în mediul digital, ce reprezintă o parte esențială a oricărei strategii de vânzări de succes.

Companii care au încredere în Digital Marketing Institute la nivel global

Digital & Social Selling

Work with tools, tactics and the freshest thinking to create campaigns that engage and convert. Define clear and actionable objectives. Measure so you know exactly what you’re doing right

0 %
of our Certified Members are currently employed
0 %
were promoted after earning their Certification
0 %
of our Members are working at senior or management level

Skills Test

What's your Digital IQ?

Testează-ți gratuit online cunoștințele în digital marketing.

Obiectivele cursului

Afli cum funcționează rețelele sociale și cum poți influența prin mesajele transmise

Afli când este relevant procesul de up-sell și cross-sell pe platformele sociale

Înveți să creezi conținut de calitate, relevant pentru fiecare rețea socială

Dezvolți competențele necesare în construirea unei strategii digitale de la zero

Ce spun membrii DMI

75,000 members progressing their careers in digital marketing

"Since completing the course my career has progressed significantly!"

Kelly Herbst • DMI Member

"The knowledge I gained at the Digital Marketing Institute has helped me in my current role"

Davin Kelly • DMI Member

"After finishing my course, I took up a new role with Google! I now work as an industry manager"

Anna Moldovan • DMI Member

DMI Specialist - Social Selling

Oraș
Când
Program
Unde

București

1-2 octombrie

9.00-17.00

central training EDU

  • Cursul de pregătire pentru obținerea certificării internaționale DMI Specialist – Social Selling este un curs dinamic care oferă cunoștințe solide despre instrumentele și tehnicile de vânzare, ce reprezintă o parte esențială a oricărei strategii de succes de vânzări.
  • Devii un marketer care revoluționează vânzările și prospectarea. Înregistrează-te și conectează-te la industrie și la cele mai noi oportunități.
  • DMI Specialist – Social Selling nu este un simplu curs. Te alături unei conversații.
  • Îți facem cunoștință cu scena digitală și avem grijă să rămâi conectat permanent.

Beneficiile cursului

  • Vei dobândi cunoștințele, experiența și informațiile care te vor ajuta să performezi și să devii o autoritate în această industrie aflată în continuă schimbare.
  • Vei dezvolta competențele necesare în construirea unei strategii digitale de la zero.
  • Toate topicurile vor fi fundamentate cu exemple și studii de caz din piața locală și din experiența trainerilor și a participanților.
  • După absolvire, vei fi capabil să te adaptezi mai rapid și să construiești noi strategii de marketing, pornind de la elementele de bază ale acestui curs.

Obiectivele cursului

  • Te pregătești pentru obținerea certificării internaționale DMI Specialist – Social Selling
  • Afli cum funcționează rețelele sociale și cum poți influența prin mesajele transmise
  • Afli când este relevant procesul de up-sell și cross-sell pe platformele sociale

Cui se adresează

  • Jucătorilor experimentați din zonele de Vânzări și Marketing care nu mai vor să fie simpli jucători, celor care vor să schimbe jocul și să îl conducă;
  • Profesioniștilor din Vânzări, managerilor de Marketing, liderilor de echipe, consultanților de afaceri și dezvoltatorilor, profesioniștilor care și-au dus până la capăt viziunea fără aptitudini avansate – și care vor să schimbe asta;
  • Antreprenorilor care vor să se perfecționeze;
  • Celor care realizează că specializarea îți oferă un avantaj real și tangibil, de neprețuit în fața competiției;
  • Celor care sunt suficient de inspirați să-și schimbe cariera;
  • Celor talentați, care știu că această certificare le va deschide multe uși.

Structura & conținutul cursului

1. Instrumente
  • Menționăm din nou contextul și relevanța, elementele ce stau la baza social selling.
  • Te învățăm tehnici pentru a te asigura că distribui content relevant publicului tău țintă și că vei obține rezultate. Desigur, ținta ideală este definită de o persoană inteligentă și interesantă. Așadar, poți anticipa nevoia lor de conținut informativ, educativ, menționând subtil numele brandului, la momentul potrivit.
  • Creeză conținut de calitate, relevant pentru fiecare rețea de socializare.
  • Realizează o rețea de cumpărători care apreciază munca ta.
  • La final, repetă procesul. O vei face mai bine datorită analizei de engagement.
2. Creșterea Engagement-ului
  • Aici stau în focus nevoile și motivațiile cumpărătorilor, astfel încât să poți interveni cu conținut valoros, care vorbește direct cumpărătorilor.
  • Fă-i să se simtă înțeleși; fă-i să se simtă cunoscuți.
  • Livrează conținutul pe care doresc să-l vadă. Creează un raport pe termen lung.
  • Construiește încredere.
3. Closing and Retaining
  • Această parte include modul în care se poate construi comunitatea de cumpărători și cum se utilizează canalele sociale pentru a atrage utilizatori și a converti mai mult cu instrumentele și tehnicile digitale inteligente.
  • Află când este relevant procesul de up-sell și cross-sell pe platformele sociale.
  • Cum să ai clienți fericiți.
  • Reflectă asupra a ceea ce ai făcut (cu ajutorul analizelor și a instrumentelor de măsurare).

Unde este recunoscută certificarea?

  • Institutul de Marketing Digital (DMI) este autoritatea globală în certificare pentru educația de Marketing Digital. Conceput exclusiv de profesioniști cu o carieră în Marketing Digital, cursul Digital and Social Selling Specialist vine împreună cu mult râvnita acreditare a Institutului de Marketing Digital și asocierea cu un brand recunoscut, atribute căutate de angajatori.

Cum se face evaluarea?

  • Certificarea DMI Specialist – Social Selling se obține în urma unei evaluări independente printr-un examen de trei ore, administrat de partenerul nostru, Pearson Vue, printr-o rețea globală de centre de test. Candidații trebuie să atingă un minimum de 60% pentru a trece examenul.
  • Taxa de examinare este inclusă în prețul cursului; în caz de eșec, va trebui să achiți o taxa de reexaminare, taxă plătită direct către Pearson Vue atunci când îți exprimi din nou interesul pentru a susține examenul.

Trebuie să am experiență în Marketing?

  • Oricine poate aplica pentru cursul de Certificare în Digital Marketing – Social Selling. Nu este necesară o pregătire de specialitate într-o disciplină conexă, deși recomandăm acest curs specialiștilor în vânzări sau persoanelor interesate să urmeze o carieră în industrie.
  • Scopul acestui curs de vânzări este să te învețe tot ceea ce trebuie să știi despre încorporarea instrumentelor și practicilor digitale în strategia de vânzare online, astfel încât să îți poți atinge țintele și să te poziționezi ca un superstar digital și social!

Pachet de curs

  • Materiale suport pentru desfășurarea exercițiilor la clasă;
  • Acces la platforma educațională CANVAS (EDU-Flexability CANVAS https://www.instructure.com/canvas/ ; CANVAS este unul dintre liderii globali în ceea ce privește platformele LMS (Learning Management System). Această platformă este folosită de toate marile universități din lume.
  • Pe această platformă vor fi încărcate materiale complementare cursului la clasă (video HD, alte resurse necesare, inclusiv teme practice și lecturi suplimentare)
  • Temele pe care participanții le vor primi și interacțiunea cu trainerii de la curs se vor desfășura prin intermediul Canvas.
  • Membership pentru un an în Comunitatea DMI, unde vei putea interacționa cu peste 75.000 de profesioniști în marketing digital, posibili partneri sau clienți din toată lumea.

Traineri Exclusivi

Marius Lăzărescu

  • A fondat în 2005 agenția de advertising online Today’s, Google Premier Partner, aleasă de 3 ori în Top 3 agenții din România prin invitație la Google AllStars Event în Mountain View, California .
  • Experiența de peste 15 ani în strategie de advertising online, creație și implementare campanii de ecommerce și lead generation pentru companii din RO, UK, US și Australia.
  • Facultatea de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică, specializarea Statistică (ASE)
  • Master în Marketing Online (ASE)
  • Marius are diverse certificări în domeniu, precum: Google Ads Fundamentals Certified, Google Ads Search Certified, Google Ads Display Certified, HubSpot Academy Inbound Marketing Certified
  • La nivel de agenție: Convert.com Certified Partner (certificare pentru conversion rate optimization), ETarget Certified Partner
  • Conferințe la care a fost speaker: Google Partners Academy, GPEC, Inbound Marketing Forum, Digital Forum
  • Peste 50 de apariții media: Pro TV, ZF, Adevărul Live, HotNews, BusinessMagazin și multe multe altele.

Dorin Andrei

  • Un profesionist experimentat în marketing-ul digital, ce se axează mereu pe rezultate. Implicat în maparea și gestionarea de campanii media plătite încă din 2008, livrează rezultate excepționale pentru business-uri cu și despre echipamente de fitness high-end, imobiliare și industrial – sunt doar câteva dintre domeniile pe care le scalează constant.
  • În 2010, a co-fondat Web Ventures, Partener Premier de performance marketing Google & Facebook ce se clasează constant în Top 10 agenții independente de media plătite în România.
  • Aria sa principală de expertiză include strategia media plătită, optimizarea conversiilor, copywriting direct-response, construirea relației de lungă durată cu utilizatorul și setarea de sisteme de marketing.
  • În ultimii 12 ani, a interacționat cu mai mult de 400 de antreprenori și a manageriat mai mult de 12 milioane de euro în bugetele de campanii.
  • Are un know-how generos în livrarea de rezultate companiilor prin concepte testate, produse sau servicii care ating obiectivul de satisfacere a pieței.

Florian Langa

  • Florian Langa este Senior Creative cu peste 13 ani de experiență în publicitate. A lucrat atât în agenții din cele mai mari rețele internaționale, cât și în agenții independente și studiouri digitale, unde a construit și condus departamentele de creație.
  • Florian Langa a conceput și implementat campanii de comunicare și produse digitale pentru unele dintre cele mai vizibile branduri din aproape toate industriile și a câștigat numeroase premii pentru acestea la festivaluri de publicitate.
  • Florian Langa a studiat Comunicare și Publicitate la Facultatea de Comunicare și Relații Publice din București, deține un Masterat în Comunicare de la Universitatea din Amsterdam și este autorul lucrării de specialitate “Can Advertising Save Lives?”.

Anda Dobre

  • Senior marketer cu o expertiză vastă în social media paid și owned. Cu un background de middle manager in industria bancară timp de 7 ani, Anda a câștigat cunoștințe profunde în excelența de customer service, administrarea de divizii outreach & inbound, precum și construirea celei mai bune echipe de up-sell cu +15 oameni din istoria departamentului de inbound al băncii.
  • În 2010, a co-fondat Web Ventures, unde conduce o echipă de +25 de specialiști din 5 departamente.
  • Aria sa principală de expertiză include construirea de echipe multidisciplinare cu rezultate excepționale, croșetarea de campanii cross-channel, precum și de sisteme de marketing care pun în lumină concepte creative, amplificate de media plătite ce ajută brand-urile să contureze audiențe și relații ce aduc creșterea business-urilor.
  • Este fascinată de rezultatele pe care le poate aduce atunci când strategia perfectă de business este aliniată cu executarea fără cusur a sistemelor de marketing.

Bogdan Ștefan

  • Experiență de 10 ani în marketing online și aproximativ 7 ani în SEO și ORM (online reputation management).
  • Cariera profesională a început în domeniul vânzărilor din domeniul IT.
  • În 2016 a co-fondat Digital Metrics, agenție de marketing digital specializată în SEO.
  • Proiectele de anvergură SEO s-au desfășurat în domeniile horeca, media și financiar.
  • Absolvent al ASE București, Facultatea de Comerț, un master în Dreptul Afacerilor și un doctorat în management, tot în cadrul ASE București
Cere detalii curs
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
    Accesați acest link pentru vizualizarea Politicii de Confidențialitate
  • Profită de discount-ul Early Bird! Mai ai:
Zile
Ore
Minute
Secunde

EDU înseamnă...

Sună
Mesaj

Skills test

What's your Digital IQ?

Testează-ți gratuit online cunoștințele în digital marketing.

Completează formularul cu datele tale!