Ia-ți certificarea

Social Media Marketing

DMI Specialist Social Media Marketing este un curs dinamic care îți oferă abilitățile, experiența, metodele și tehnicile de care ai nevoie pentru a face o schimbare în toate mediile digitale.

Companii care au încredere în Digital Marketing Institute la nivel global

Social Media Marketing

Use thought, tools and tactics. Access everything you need to reach into the minds of millions. This course weaves thought leadership with practical skills. Learn what’s possible, create powerful, actionable strategies, and use capabilities to make your brand vision manifest.

0 %
of our Certified Members are currently employed
0 %
were promoted after earning their Certification
0 %
of our Members are working at senior or management level

Skills Test

What's your Digital IQ?

Testează-ți gratuit online cunoștințele în digital marketing.

Obiectivele cursului

Înveți tehnici de cercetare pentru a-ți cunoaște audiența și tendințele culturale și industriale

Înveți cum să profiți la maximum de posibilitatea de a programa conținutul pe fiecare platformă

Îți arătăm care sunt cele mai bune metode prin care poți evalua satisfacția clienților tăi

Înțelegi modul în care funcționează platformele online

Ce spun membrii DMI

75,000 members progressing their careers in digital marketing

"Since completing the course my career has progressed significantly!"

Kelly Herbst • DMI Member

"The knowledge I gained at the Digital Marketing Institute has helped me in my current role"

Davin Kelly • DMI Member

"After finishing my course, I took up a new role with Google! I now work as an industry manager"

Anna Moldovan • DMI Member

DMI Specialist Social Media Marketing

Oraș
Când
Program
Unde

București

Modul I 15-16-17 octombrie

Modul II 30-31 octombrie

9.00-17.00

central training EDU

  • Acest curs de pregătire pentru obținerea certificării internaționale DMI Specialist Social Media Marketing este un curs dinamic care îți oferă abilitățile, experiența, strategia și tehnicile de care ai nevoie pentru a face o schimbare în toate mediile digitale: Facebook, LinkedIn, Snapchat, YouTube, Tik-Tok, Instagram sau ce mai apare până la momentul cursului. 
  • În aceste canale digitale este puterea. Puterea de a influența. Puterea de a comunica cu miliarde de oameni.
  • Specializarea vine în acel moment în care decizi că nu mai vrei să fii parte din jocul de marketing digital, ci vrei să-l conduci. Pentru a-l schimba. Certificarea DMI de Specialist în Digital Marketing te transformă într-un om de marketing digital la nivel global.
  • Experimentați și implicați, trainerii noștri vin din medii digitale reale. Ei știu cum se joacă acest joc.

Beneficiile cursului

  • Îți oferim modul de gândire și instrumentele de care ai nevoie pentru a deveni unul dintre cei mai buni jucători pe scena digitală.
  • Construiești o strategie digitală puternică, dinamică și înveți cum să pui în practică, în lumea reală, acțiuni care pot transforma business-urile.
  • Aceste module stau la baza cunoștințelor, viziunii și statutului tău de Specialist în Social Media Marketing.
  • Toate topicurile vor fi fundamentate cu exemple și studii de caz din piața locală și din experiența trainerilor și a participanților.

Obiectivele cursului

  • Te pregătești pentru obținerea certificării DMI Specialist – Social Media Marketing
  • Tehnici de cercetare pentru a-ți cunoaște audiența și tendințele culturale și industriale.
  • Difuzarea mesajelor către oamenii potriviți este cea mai bună metodă pentru a folosi la maximum conținutul tău.
  • O înțelegere aprofundată a modului în care platformele online funcționează
  • Care sunt cele mai bune metode prin care poți evalua satisfacția clienților tăi
  • Cum să profiți la maximum de posibilitatea de a programa conținutul pe fiecare platformă

Cui se adresează

  • Persoanelor care sunt responsabile de planificarea, execuția și gestionarea campaniilor de Social Media
  • Specialiștilor în Social Media
  • Profesioniștilor entuziaști,
  • Directorilor de marketing sau oricui dorește să-și îmbunătățească nivelul de cunoștințe din sfera de marketing digital.

Structura & conținutul cursului

1. Social Research

  • Care este audiența ta? Cu ce se ocupă, ce gândește, ce simte, ce mănâncă, ce îi place și ce nu îi place? Și ce părere are despre tine? Cunoașterea este putere. Iar cunoașterea și puterea sunt fascinante.
  • Acest modul îți oferă tehnicile de cercetare pentru a-ți cunoaște audiența și tendințele culturale și industriale. În fiecare zi, oamenii la care tu vrei să ajungi oferă o cantitate enormă de informații. Fără instrumentele și modul de gândire potrivite, toate aceste informații nu au sens. Cu instrumentele și gândirea potrivite, ai o viziunde profundă a audienței tale.

2. Content Outreach

  • Asemenea unor semințe, conținutul tău trebuie difuzat la scară largă, însă cu atenție, pentru a ajunge la acei oameni unde au cele mai mari șanse să rodească. Din aceste semințe va înflori succesul business-ului tău.
  • Difuzarea mesajelor către oamenii potriviți este cea mai bună metodă pentru a folosi la maximum conținutul tău. Totul stă în relevanță. Răspândește mesajele brandului tău în acele medii în care cel mai probabil se regăsește audiența ta.
  • Alege să folosești promovarea plătită și lucrează cu „influenceri” care aduc valoare brandului și produselor tale. Observă cum conținutul tău relevant, distractiv, ingenios, care îți încălzește inima, prinde aripi și începe să zboare singur. Măsoară succesul, adaptează și repetă, dar mai bine. Pentru că acum ai toate instrumentele și abilitățile necesare pentru a construi o strategie solidă, din care să difuzezi super mesajele brandului tău.

3. Snapchat & Instagram

  • Acum este momentul pentru ceva tânăr și cool, unde plasarea produsului se face la fel de ușor ca 20 de minute în care te pierzi dând scroll în feed. Iată Instagram-ul, uriașul viitorului, și Snapchat-ul, casa viitorului.
  • Modulul îți oferă o înțelegere aprofundată a modului în care aceste platforme funcționează (totul se mișcă mai repede, accentul este pe conținutul vizual), cum să-ți faci brandul să funcționeze în aceste medii digitale atât de diferite și de ce ai nevoie de aceste instrumente pentru a-ți răspândi mesajul.
  • Cum să creezi un cont de Instagram de referință, la care fanii revin întotdeauna
  • Cum să beneficiezi la maximum de funcțiile pe care le oferă Snapchat
  • Strategie, promovare și optimizare pe aceste canale digitale
  • De ce, și aici, partea de Analytics este o #superputere

4. YouTube & Social Video

  • Dacă ai ochi să vezi, vezi YouTube. Și o imagine valorează cât o mie de cuvinte, iar când este distribuită inspiră alte câteva mii. Social Video este unul dintre cele mai grozave instrumente din noul tău kit digital. Și asta pentru că Video Content-ul nu mai este de mult timp o nișă a studenților la film.
  • Această super putere este acum a ta și noi îți oferim toate informațiile teoretice și practice pentru a te folosi de ea.
  • Cum să configurezi și să gestionezi un canal de YouTube
  • Cum să trasezi strategii în care creativitatea este mai mult decât un cuvânt cheie
  • Cum să integrezi Video Content-ul în mixul tău de comunicare pe mai multe platforme digitale
  • Cum să creezi o audiență online
  • Cum să faci reclame pe YouTube
  • Cum să analizezi și să înțelegi rezultatele, pentru a crea campanii impresionante

5. Facebook

  • Facebook este uriașul care construiește o comunitate, iar oportunitățile din această platformă depășesc limitele imaginației. Acest modul te va ajuta să:
  • Înțelegi atracția de lungă durată pe care oamenii o au pentru această platformă digitală
  • Cum să configurezi o pagină de Business și să construiești o comunitate în jurul acesteia
  • Cum să profiți la maximum de toate funcțiile platformei
  • Cum să faci reclame cu care să obții întotdeauna rezultatele dorite
  • Cum se face o strategie de targetare
  • Cum să monitorizezi KPIs
  • Cum să măsori permanent rezultatele
  • Cum să ajungi la mai bine de 1,6 miliarde de oameni în fiecare zi

6. Strategy & Planning

  • Ai abilitățile necesare, instrumentele, fanii, experiența, tehnologia și cele mai bune idei. Acum trebuie să înveți cum să te folosești de toate aceste elemente pentru a crea o strategie de ultimă generație, cum să ai acea viziune pe care o vezi în Social Media la brandurile de top. Și să descoperi care este plusul pe care platformele de Social le aduc în mixul tău de marketing.
  • Acum ne uităm la partea de cercetare – ce informații deții tu, ce poți obține din alte părți, ce descoperi când îți analizezi cu atenție audiența. Acum vei descoperi cât de important și valoros este Social Listening.
  • Stabilește KPIs realiști și măsurabili. Îți pui planul în acțiune și apoi îl îmbunătățești prin intermediul analizelor și al instrumentelor de măsurare. Acum ești un jucător adevărat. Alege-ți premiul și câștigă-l.

1. Twitter

  • Twitter este un animal diferit – o comunitate mai mică, însă cu mai multă putere. Este, de asemenea, foarte tânăr și mai puțin masculin. Cheia este mesajul (gândește-te la asta). Twitter te provoacă să fii mai ingenios, iar în acest modul vei afla ce presupune asta.
  • Cum arată un cont de Twitter de succes și ce conținut se găsește acolo
  • Cum se folosește Twitter Ads Manager
  • Care este formatul de reclamă potrivit pentru campaniile pe Twitter, pornind de la informațiile din Twitter Analytics pentru a avea o înțelegere mai clară
  • Cum să creezi mai mult conținut potrivit pentru Twitter – mai atractiv, mai energic, mai scurt, care te face să-l distribui mai departe. Pentru că Twitter iubește oamenii cool.

2. LinkedIn

  • Această platformă este despre profesionalism lejer, natural, fără efort. Vei afla cum să creezi un profil de companie, vei înțelege ce înseamnă o prezență exemplară a unui brand în această platformă și cum să creezi una pentru compania ta.
  • Aici întâlnești mai multe tipuri de reclame precum Text Ads, Sponsored Ads, Sponsored InMails, Display Ads și Dynamic Ads. Vei învăța care sunt cele mai bune practici pe această platformă, cum să gândești o strategie ca un CEO și cum să măsori în permanență eficiența campaniilor pe care le derulezi. Este exact ca și cum te-ai îmbrăca smart casual.
  • Pe LinkedIn, echilibrul este cheia. Și să menții echilibrul poate fi mai dificil decât poți crede. Dacă ești prea formal, îți duci audiența în anul 2009. Dacă ești prea relaxat, înseamnă că nu ai înțeles ce tip de conținut caută oamenii pe această platformă. Dar când știi ce înseamnă comunicarea pe LinkedIn și o faci bine, competiția ta va rămâne cu mult în spate. Știi asta, pentru că noi știm asta!

3. Social Customer Service

  • Una dintre cele mai interesante dinamici din social media este modul în care spațiul colectiv (gândurile a milioane de utilizatori) se îmbină cu spațiul personal (este despre ceea ce „îmi place”) și chiar intim (platforma mea din timpul propriu).
  • Acest lucru oferă un spațiu enorm pentru acea interacțiune personală dintre oameni și branduri, iar partea de Social Customer Service este cea mai mare oportunitate pentru a străluci, pentru a fi diferit. În acest modul vei afla ce platformă te poate ajuta cel mai mult și cum.
  • Care sunt cele mai bune metode prin care poți evalua satisfacția clienților tăi
  • Cum să instruiești oamenii care se ocupă de Social Customer Service astfel încât aceștia să țină clienții fericiți
  • Cum să gestionezi și să crești o comunitate online în care oamenii sunt întotdeauna fericiți
  • De asemenea, vei învăța cum să-ți evaluezi performanța și cum să construiești o comunitate peer-to-peer, în care consumatorii îți evaluează oferta
  • Toate acestea sunt valori umane sub aspectul tehnologiei

4. Content Creation

  • Pisici pe Facebook. Siluete și culori pe Instagram. Discuții în contradictoriu pe Twitter. Nu este niciodată prea mult conținut. De aceea, un conținut mai bun, un conținut relevant pe fiecare platformă înseamnă oportunități mai mari, spre o audiență mai mare.
  • Cea mai importantă întrebare este: ce vor să vadă și să distribuie oamenii din targetul tău? Acum ceva timp, să vii cu conținutul potrivit în locul și la momentul potrivit era ca un joc digital de baba oarba.
  • Astăzi ne putem folosi de metode mult mai ușoare și mai puternice pentru a gestiona conținutul, a alege platformele, a folosi Social Listening (care sună ciudat, dar nu este) și a analiza competiția.
  • Acest modul acoperă elementele esențiale ce trebuie luate în calcul când îți distribui conținutul:
  • Tipurile de conținut care se potrivesc pe fiecare platformă (pentru că un Story nu se spune așa ușor)
  • Cum să profiți la maximum de posibilitatea de a programa conținutul pe fiecare platformă
  • Cum să declini strategia brandului tău în mesajele potrivite pentru fiecare platformă
0
Zile de curs
0
Module
0
ore de interacțiune cu trainerii

Cum se face evaluarea?

  • Certificarea în Marketing Digital se obține pe baza unui examen de 3 ore, administrat pe calculator de către partenerul nostru Pearson Vue prin rețeaua lor globală de centre de testare.
  • Examenul este împărțit în trei secțiuni; participanții trebuie să obțină un scor de cel puțin 60% pentru a promova. Taxa de examinare este inclusă în costul cursului. Dacă nu reușești să treci testul din prima încercare, ai dreptul la alte încercări, contra cost, plătibil direct către centrul de evaluare Pearson Vue.

Trebuie să am experiență în Marketing?

  • Oricine poate aplica pentru Certificatul de Specialist în Social Media Marketing.
  • Nu este necesar un background într-o industrie conexă. Scopul cursului este de a-ți permite să înveți tot ce ai nevoie din sfera marketing-ului digital. Și să începi o carieră nouă și interesantă. Poți fi un om de afaceri care își dorește să își îmbunătățească strategia și metodele de marketing digital sau poate vrei să faci o schimbare în carieră. Singura condiție necesară este aceea de a fi interesat de Social Media Marketing.

Pachet de curs

  • Materiale suport pentru desfășurarea exercițiilor la clasă;
  • Acces la platforma educațională CANVAS (EDU-Flexability CANVAS https://www.instructure.com/canvas; CANVAS  este unul dintre liderii globali în ceea ce privește platformele LMS (Learning Management System). Această platformă este folosită de toate marile universități din lume.
  • Pe această platformă vor fi încărcate materiale complementare cursului la clasă (video HD, alte resurse necesare, inclusiv teme practice și lecturi suplimentare)
  • Temele pe care participanții le vor primi și interacțiunea cu trainerii de la curs se vor desfășura prin intermediul Canvas.
  • Membership pentru un an în Comunitatea DMI, unde vei putea interacționa cu peste 75.000 membri din toată lumea.

Traineri Exclusivi

Marius Lăzărescu

  • A fondat în 2005 agenția de advertising online Today’s, Google Premier Partner, aleasă de 3 ori în Top 3 agenții din România prin invitație la Google AllStars Event în Mountain View, California .
  • Experiența de peste 15 ani în strategie de advertising online, creație și implementare campanii de ecommerce și lead generation pentru companii din RO, UK, US și Australia.
  • Facultatea de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică, specializarea Statistică (ASE)
  • Master în Marketing Online (ASE)
  • Marius are diverse certificări în domeniu, precum: Google Ads Fundamentals Certified, Google Ads Search Certified, Google Ads Display Certified, HubSpot Academy Inbound Marketing Certified
  • La nivel de agenție: Convert.com Certified Partner (certificare pentru conversion rate optimization), ETarget Certified Partner
  • Conferințe la care a fost speaker: Google Partners Academy, GPEC, Inbound Marketing Forum, Digital Forum
  • Peste 50 de apariții media: Pro TV, ZF, Adevărul Live, HotNews, BusinessMagazin și multe altele.

Dorin Andrei

  • Un profesionist experimentat în marketing-ul digital, ce se axează mereu pe rezultate. Implicat în maparea și gestionarea de campanii media plătite încă din 2008, livrează rezultate excepționale pentru business-uri cu și despre echipamente de fitness high-end, imobiliare și industrial – sunt doar câteva dintre domeniile pe care le scalează constant.
  • În 2010, a co-fondat Web Ventures, Partener Premier de performance marketing Google & Facebook ce se clasează constant în Top 10 agenții independente de media plătite în România.
  • Aria sa principală de expertiză include strategia media plătită, optimizarea conversiilor, copywriting direct-response, construirea relației de lungă durată cu utilizatorul și setarea de sisteme de marketing.
  • În ultimii 12 ani, a interacționat cu mai mult de 400 de antreprenori și a manageriat mai mult de 12 milioane de euro în bugetele de campanii.
  • Are un know-how generos în livrarea de rezultate companiilor prin concepte testate, produse sau servicii care ating obiectivul de satisfacere a pieței.

Florian Langa

  • Florian Langa este Senior Creative cu peste 13 ani de experiență în publicitate. A lucrat atât în agenții din cele mai mari rețele internaționale, cât și în agenții independente și studiouri digitale, unde a construit și condus departamentele de creație.
  • Florian Langa a conceput și implementat campanii de comunicare și produse digitale pentru unele dintre cele mai vizibile branduri din aproape toate industriile și a câștigat numeroase premii pentru acestea la festivaluri de publicitate.
  • Florian Langa a studiat Comunicare și Publicitate la Facultatea de Comunicare și Relații Publice din București, deține un Masterat în Comunicare de la Universitatea din Amsterdam și este autorul lucrării de specialitate “Can Advertising Save Lives?”.

Anda Dobre

  • Senior marketer cu o expertiză vastă în social media paid și owned. Cu un background de middle manager in industria bancară timp de 7 ani, Anda a câștigat cunoștințe profunde în excelența de customer service, administrarea de divizii outreach & inbound, precum și construirea celei mai bune echipe de up-sell cu +15 oameni din istoria departamentului de inbound al băncii.
  • În 2010, a co-fondat Web Ventures, unde conduce o echipă de +25 de specialiști din 5 departamente.
  • Aria sa principală de expertiză include construirea de echipe multidisciplinare cu rezultate excepționale, croșetarea de campanii cross-channel, precum și de sisteme de marketing care pun în lumină concepte creative, amplificate de media plătite ce ajută brand-urile să contureze audiențe și relații ce aduc creșterea business-urilor.
  • Este fascinată de rezultatele pe care le poate aduce atunci când strategia perfectă de business este aliniată cu executarea fără cusur a sistemelor de marketing.

Bogdan Ștefan

  • Experiență de 10 ani în marketing online și aproximativ 7 ani în SEO și ORM (online reputation management).
  • Cariera profesională a început în domeniul vânzarilor din domeniul IT.
  • În 2016 a co-fondat Digital Metrics, agenție de marketing digital specializată în SEO.
  • Proiectele de anvergură SEO s-au desfășurat în domeniile horeca, media și financiar.
  • Absolvent al ASE București, Facultatea de Comerț, un master în Dreptul Afacerilor și un doctorat în Management tot în cadrul ASE Bucuresti.
Cere detalii curs
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
    Accesați acest link pentru vizualizarea Politicii de Confidențialitate
  • Profită de discount-ul Early Bird! Mai ai:
Zile
Ore
Minute
Secunde

EDU înseamnă...

Sună
Mesaj

Skills test

What's your Digital IQ?

Testează-ți gratuit online cunoștințele în digital marketing.

Completează formularul cu datele tale!