Ia-ți certificarea

Search Marketing Professional

Search Marketing Professional este un curs dinamic de specializare în marketing care oferă posibilitatea participanților de a-și îmbogăți cunoștințele de: SEO, Paid search (PPC), Google Ads, Microsoft Ads (Bing Ads), Digital Display, Strategie.

Companii care au încredere în Digital Marketing Institute la nivel global

Search Marketing

Învață cum funcționează elementele de bază din search, precum search engine optimization, pay-per-click advertising, analytics pentru a aduce trafic targetat care convertește.

0 %
of our Certified Members are currently employed
0 %
were promoted after earning their Certification
0 %
of our Members are working at senior or management level

Skills Test

What's your Digital IQ?

Testează-ți gratuit online cunoștințele în digital marketing.

Obiectivele cursului

Înveți cum funcționează SEO și marketingul de conținut ca o echipă

Afli despre instrumente și tehnici de optimizare pe pagină

Stăpânești strategia de conținut

Înveți cum să folosești cel mai bine fiecare click, cu ajutorul relevanței și al contextului

Ce spun membrii DMI

75,000 members progressing their careers in digital marketing

"Since completing the course my career has progressed significantly!"

Kelly Herbst • DMI Member

"The knowledge I gained at the Digital Marketing Institute has helped me in my current role"

Davin Kelly • DMI Member

"After finishing my course, I took up a new role with Google! I now work as an industry manager"

Anna Moldovan • DMI Member

DMI Specialist - Search Marketing Professional

Oraș
Când
Program
Unde

București

Modul I 13-14 Octombrie

Modul II 27-28-29 Octombrie

9.00-17.00

centrul training EDU

Beneficiile cursului

  • Cursul DMI Specialist – Search Marketing Professional este un curs dinamic de specializare în marketing care oferă posibilitatea participanților de a-și îmbogăți cunoștințele de: SEO, Paid search (PPC), Google Ads, Microsoft Ads (Bing Ads), Digital Display, Strategie.
  • Dobândești gândirea și instrumentele necesare pentru a deveni un lider pe scena digitală; abilitatea de a crea o strategie digitală puternică și dinamică.
  • Programul este structurat pentru a te ajuta să creezi sau să dezvolți cunoștințe solide de teorie și practică de marketing.
  • Toate topicurile vor fi fundamentate cu exemple și studii de caz din piața locală și din experiența trainerilor și a participanților.

Obiectivele cursului

  • Te pregătești pentru obținerea certificării Internaționale DMI Specialist – Search Marketing.
  • Înțelegi cum funcționează SEO și marketingul de conținut ca rezultat al unei echipe.
  • Vei stăpâni instrumente și tehnici de optimizare pe pagină.
  • Vei putea să dezvolți și să implementezi o strategie de conținut.
  • Înveți cum să folosești cel mai bine fiecare click, cu ajutorul relevanței și al contextului.

Cui se adresează

  • Specialiștilor în marketing și digital sales care doresc să își extindă specializarea
  • Managerilor de marketing
  • Team leaderilor
  • Consultanților de business
  • Antreprenorilor
  • Persoanelor care își doresc să facă o carieră în domeniu

Structura & conținutul cursului

1. Paid Search
  • Treptat poți crește artificial căutările organice.
  • Căutarea plătită introduce conceptele cheie ale publicității PPC.
  • Cum să folosești cel mai bine fiecare click, cu ajutorul relevanței și contextului.
2. Display Advertising
  • Bannerele, materialele video, audio, reclamele sunt cele mai eficiente instrumente de marketing online, care au înregistrat o dezvoltare rapidă în ultimii ani. Există însă o parte ascunsă și vei afla totul despre aceasta.
3. Google Analytics
  • În jurul site-ului tău se învârt toate activitățile de marketing digital. Prin urmare, ai nevoie de know-how-ul și de experiența pe care o are publicul tău țintă. De aceea, ai nevoie de Google Analytics.
  • Google Analytics te ajută să monitorizezi traficul general din pagină, timpul mediu petrecut de vizitatori în site, numărul de pagini vizitate, sursele de trafic și cuvintele cheie care au generat traficul pe site sau pe canalele de marketing.
4. Strategy & Planning
  • Acum ai cunoștințe despre instrumente, tehnici, practici și multe altele.
  • Ce urmează? O super strategie de marketing și un plan pentru aparițiile cu care brandul tău să se evidențieze.

1. Social Media Marketing

Nu este doar Social Media Marketing, ci este o experiență pe care brandul tău o poate oferi audienței sale. Brandul tău trebuie să se facă auzit și înțeles perfect pe toate platformele în care acesta este prezent, iar în acest modul vei afla cum.

Află cum să crești și să activezi o comunitate în jurul produsului tău. Oferă publicului țintă mesajele care îl interesează pentru a rămâne alături de brand. Află rolul și importanța campaniilor paid în creșterea comunității și atingerea obiectivelor.

  • Cele mai importante Platforme Sociale în Digital Marketing
  • Dezvoltarea analizei audienței și utilizarea insight-urilor în campanii
  • Crearea și optimizarea campaniilor de Social Media
  • Creșterea și activarea publicului țintă
  • Implementarea unei strategii de Social Media pentru Business

2. Email Marketing

Mai sunt relevante listele cu adresele de email? Bineînțeles că DA. Un email este trimis de la adresa “casei tale virtuale”, deci este important – dar trebuie realizat corespunzător pentru a fi deschis și pentru a purta consumatorii într-o călătorie de descoperire a brandului tău. Află cum procesul poate fi automatizat pentru eficiență maximă și cum să ții cont de reglementări.

  • Noțiunile de bază în Email Marketing
  • Testarea și Optimizarea campaniilor de Email Marketing
  • Crearea unei campanii eficiente de Email Marketing
  • Email Design
  • Instrumente și Strategii
  • Marketing Automatizat

3. Content Marketing

Mediul digital, pe cât este de fascinant, pe atât este de puternic datorită personalizării și orientării spre analiza datelor – te ajută să interacționezi cât mai corect posibilii clienți, să înțelegi comportamentul de consum al oamenilor, prin felul în care aceștia gândesc, văd și realizează anumite acțiuni.

Acest modul este despre a crea conținut potrivit care să vorbească și să servească publicului țintă, dar și despre cum poți trimite publicul țintă în lumea digitală a brandului tău la timpul potrivit, prin canalele potrivite. Cel mai important aspect din acest modul este că vei deprinde capacitatea de a vedea ce funcționează și ce nu functționează în timp util.

  • Concepte și strategii în content marketing
  • Publicarea și distribuirea conținutului
  • Crearea și editarea conținutului
  • Dezvoltarea conținutului și a planului de Marketing
  • Folosirea research-ului în conținut și identificarea oportunităților
  • Metrici și Performanță

4. Search Engine Optimization (SEO)

Cel mai important este să te întâlnești cu publicul țintă. Ceea ce înseamnă că trebuie să fii ușor de găsit.

Search Engine Optimization (SEO) este despre a ajunge primul pe pagina de Google și, mai ales, despre a rămâne pe prima poziție atât aici, cât și în mintea consumatorilor. Învață secretele SEO, precum cuvintele cheie, ce tip de conținut funcționează, cum să creezi interacțiuni și, cel mai important, cum se întâmplă magia conversiilor.

  • Noțiunile de bază în SEO
  • Măsurarea performanței în SEO
  • Optimizarea căutărilor și afișărilor organice
  • Cuvintele cheie și planul de conținut SEO
  • Alinierea SEO la obiectivele de Business
0
Zile de curs
0
Module
0
ore de interacțiune cu trainerii

Cum se face evaluarea?

  • Certificarea în Marketing Digital se obține pe baza unui examen de 3 ore, administrat pe calculator de către partenerul nostru Pearson Vue prin rețeaua lor globală de centre de testare.
  • Examenul este împărțit în trei secțiuni; participanții trebuie să obțină un scor de cel puțin 60% pentru a promova. Taxa de examinare este inclusă în costul cursului. Dacă nu reușești să treci testul din prima încercare, ai dreptul la alte încercări, contra cost, echivalentul a 60EUR plătibili direct către centrul de evaluare Pearson Vue.

Trebuie să am experiență în Marketing?

  • Oricine poate aplica pentru cursul de Certificare. Experiența într-o industrie conexă nu este obligatorie – scopul certificării este de a-ți permite să afli tot ceea ce trebuie să știi despre marketingul de căutare; și pentru a începe o carieră nouă și interesantă.
  • Poți fi proprietarul unui business care dorește să ducă marketing-ul online la nivelul următor sau poți fi cineva care dorește o schimbare în carieră. Singura cerință este să ai un interes într-o carieră în marketing digital.

Pachet de curs

  • Materiale suport pentru desfășurarea exercițiilor la clasă;
  • Acces la platforma educațională CANVAS (EDU-Flexability CANVAS https://www.instructure.com/canvas/; CANVAS  este unul dintre liderii globali în ceea ce privește platformele LMS (Learning Management System). Această platformă este folosită de toate marile universități din lume.
  • Pe aceasta platformă vor fi încărcate materiale complementare cursului la clasă (video HD, alte resurse necesare, inclusiv teme practice și lecturi suplimentare)
  • Temele pe care participanții le vor primi și interacțiunea cu trainerii de la curs se vor desfășura prin intermediul Canvas.
  • Membership pentru un an în Comunitatea DMI, unde vei putea interacționa cu peste 75.000 de profesioniști în marketing digital, posibili parteneri sau clienți din întreaga lume.

Traineri Exclusivi

Marius Lăzărescu

  • A fondat in 2005 agenția de advertising online Today’s, Google Premier Partner, aleasă de 3 ori în Top 3 agenții din România prin invitație la Google AllStars Event in Mountain View, California .
  • Experiența de peste 15 ani în strategie de advertising online, creație și implementare campanii de ecommerce și lead generation pentru companii din RO, UK, US și Australia.
  • Facultatea de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică, specializarea Statistică (ASE)
  • Master în Marketing Online (ASE)
  • Marius are diverse certificări în domeniu, precum: Google Ads Fundamentals Certified, Google Ads Search Certified, Google Ads Display Certified, HubSpot Academy Inbound Marketing Certified
  • La nivel de agenție: Convert.com Certified Partner (certificare pentru conversion rate optimization), ETarget Certified Partner
  • Conferințe la care a fost speaker: Google Partners Academy, GPEC, Inbound Marketing Forum, Digital Forum
  • Peste 50 de apariții media: Pro TV, ZF, Adevărul Live, HotNews, BusinessMagazin și multe altele.

Dorin Andrei

  • Un profesionist experimentat în marketing-ul digital, ce se axează mereu pe rezultate. Implicat în maparea și gestionarea de campanii media plătite încă din 2008, livrează rezultate excepționale pentru business-uri cu și despre echipamente de fitness high-end, imobiliare și industrial – sunt doar câteva dintre domeniile pe care le scalează constant.
  • În 2010, a co-fondat Web Ventures, Partener Premier de performance marketing Google & Facebook ce se clasează constant în Top 10 agenții independente de media plătite în România.
  • Aria sa principală de expertiză include strategia media plătită, optimizarea conversiilor, copywriting direct-response, construirea relației de lungă durată cu utilizatorul și setarea de sisteme de marketing.
  • În ultimii 12 ani, a interacționat cu mai mult de 400 de antreprenori și a manageriat mai mult de 12 milioane de euro în bugetele de campanii.
  • Are un know-how generos în livrarea de rezultate companiilor prin concepte testate, produse sau servicii care ating obiectivul de satisfacere a pieței.

Florian Langa

  • Florian Langa este Senior Creative cu peste 13 ani de experiență în publicitate. A lucrat atât în agenții din cele mai mari rețele internaționale, cât și în agenții independente și studiouri digitale, unde a construit și condus departamentele de creație.
  • Florian Langa a conceput și implementat campanii de comunicare și produse digitale pentru unele dintre cele mai vizibile branduri din aproape toate industriile și a câștigat numeroase premii pentru acestea la festivaluri de publicitate.
  • Florian Langa a studiat Comunicare și Publicitate la Facultatea de Comunicare și Relații Publice din București, deține un Masterat în Comunicare de la Universitatea din Amsterdam și este autorul lucrării de specialitate “Can Advertising Save Lives?”.

Anda Dobre

  • Senior marketer cu o expertiză vastă în social media paid și owned. Cu un background de middle manager in industria bancară timp de 7 ani, Anda a câștigat cunoștințe profunde în excelența de customer service, administrarea de divizii outreach & inbound, precum și construirea celei mai bune echipe de up-sell cu +15 oameni din istoria departamentului de inbound al băncii.
  • În 2010, a co-fondat Web Ventures, unde conduce o echipă de +25 de specialiști din 5 departamente.
  • Aria sa principală de expertiză include construirea de echipe multidisciplinare cu rezultate excepționale, croșetarea de campanii cross-channel, precum și de sisteme de marketing care pun în lumină concepte creative, amplificate de media plătite ce ajută brand-urile să contureze audiențe și relații ce aduc creșterea business-urilor.
  • Este fascinată de rezultatele pe care le poate aduce atunci când strategia perfectă de business este aliniată cu executarea fără cusur a sistemelor de marketing.

Bogdan Ștefan

  • Experiență de 10 ani în marketing online și aproximativ 7 ani in SEO si ORM (online reputation management).
  • Cariera profesionala a început în domeniul vânzărilor din domeniul IT.
  • În 2016 a co-fondat Digital Metrics, agenție de marketing digital specializată în SEO.
  • Proiectele de anvergură SEO s-au desfășurat în domeniile HoReCa, media și financiar.
  • Absolvent al ASE București, Facultatea de Comerț, un master în Dreptul Afacerilor și un doctorat în management, tot în cadrul ASE București.
Cere detalii curs
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
    Accesați acest link pentru vizualizarea Politicii de Confidențialitate
  • Profită de discount-ul Early Bird! Mai ai:
Zile
Ore
Minute
Secunde

EDU înseamnă...

Sună
Mesaj

Skills test

What's your Digital IQ?

Testează-ți gratuit online cunoștințele în digital marketing.

Completează formularul cu datele tale!