Ia-ți certificarea

Strategy & Planning

DMI Specialist – Strategy & Planning este un curs focusat pe dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing digital.

Companii care au încredere în Digital Marketing Institute la nivel global

Digital Strategy & Planning

Our specialist course in Strategy & Planning gets you certified in digital marketing and immerses you in digital communications, analytics, marketing automation, budget & strategy formulation and more.

0 %
of our Certified Members are currently employed
0 %
were promoted after earning their Certification
0 %
of our Members are working at senior or management level

Skills Test

What's your Digital IQ?

Testează-ți gratuit online cunoștințele în digital marketing.

Obiectivele cursului

Aprofundarea conceptelor fundamentale ale comunicării digitale

Folosirea de tool-uri pentru generarea și administrarea de lead-uri

Înțelegerea pe deplin a ramificațiilor Analytics și Artificial Intelligence

Dobândești cunoștințele, experiența și informațiile care te vor ajuta să performezi și să devii o autoritate în această industrie aflată în continuă schimbare

Ce spun membrii DMI

75,000 members progressing their careers in digital marketing

"Since completing the course my career has progressed significantly!"

Kelly Herbst • DMI Member

"The knowledge I gained at the Digital Marketing Institute has helped me in my current role"

Davin Kelly • DMI Member

"After finishing my course, I took up a new role with Google! I now work as an industry manager"

Anna Moldovan • DMI Member

DMI Specialist - Strategy & Planning

Oraș
Când
Program
Unde

București

Modul I  7-8-9 octombrie

Modul II 22-23 octombrie

9.00-17.00

centrul training EDU

  • Cursul de pregătire pentru obținerea certificării internaționale DMI Specialist – Strategy & Planning este un curs focusat pe dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing digital;
  • Acest curs îți va oferi certificarea în marketing digital și te va introduce în comunicarea digitală, marketing automation, formularea de bugete și strategii, precum și multe alte arii de interes. Acum vei putea să gândești analitic, calculat și să conturezi strategii de succes
  • Acest curs este pentru tine dacă ești în căutarea unei specializări complete în digital marketing dacă vrei să duci lucrurile la următorul nivel, sau atunci când vrei să fii stăpân pe cunoștințele tale și să deții o certificare internațională în acest domeniu
  • Cursul DMI de Strategie Digitală și Planificare în Marketing îți permite să devii un adevărat online digital marketer și să devii un membru activ al industriei. 
  • Poți vorbi de la egal la egal cu oricine în acest domeniu. Poți face o schimbare radicală în calitatea muncii tale.

Beneficiile cursului

  • Vei dobândi cunoștințele, experiența și informațiile care te vor ajuta să performezi și să devii o autoritate în această industrie aflată în continuă schimbare.
  • Vei dezvolta competențele necesare în construirea unei strategii digitale de la zero.
  • Toate topicurile vor fi fundamentate cu exemple și studii de caz din piața locală și din experiența trainerilor și a participanților.
  • După absolvire, vei fi capabil să te adaptezi mai rapid și să construiești noi strategii de marketing, pornind de la elementele de bază ale acestui curs.

Obiectivele cursului

  • Te pregătești pentru obținerea certificării internaționale DMI Specialist Strategy & Planning
  • Aprofundarea conceptelor fundamentale ale comunicării digitale
  • Folosirea de tool-uri pentru generarea și administrarea de lead-uri
  • Înțelegerea pe deplin a ramificațiilor Analytics și Artificial Intelligence

Cui se adresează

  • Jucătorilor experimentați din zonele de Vânzări și Marketing care nu mai vor să fie simpli jucători, celor care vor să schimbe jocul și să îl conducă;
  • Profesioniștilor din Vânzări, managerilor de Marketing, liderilor de echipe, consultanților de afaceri și dezvoltatorilor, profesioniștilor care și-au dus până la capăt viziunea fără aptitudini avansate – și care vor să schimbe asta;
  • Antreprenorilor care vor să se perfecționeze;
  • Celor care realizează că specializarea îți oferă un avantaj real și tangibil, de neprețuit în fața competiției;
  • Celor care sunt suficient de inspirați să-și schimbe cariera;

Structura & conținutul cursului

1. Introducere

Reducem știința la simplul proces de reflecție. Am creat modulul 3i Framework, care te va ajuta să alegi cea mai bună tipologie de strategie digitală pentru organizația ta. Modulul 3i este inovativ și riguros, suntem siguri că te va impresiona. Îți va permite să gândești totul de unul singur, iar mai apoi va fi folosit pentru a genera alte module utile.

  • Concepte fundamentale ce pun bazele Metodologiei DMI 3i
  • Primii pași în dezvoltarea strategiei de business
  • Componente-cheie ale unei strategii digitale eficiente
  • Management strategic și o imagine de ansamblu a succesului pe termen lung

 

2. Comunicare Tradițională

Este ușor să ne pierdem în furtuna digitală. Rețelele sociale și tool-urile online ne fac cu siguranță viețile mai ușoare, însă nu pot suplini niciodată șarmul aparte al căilor de comunicare tradițională. Mix-ul de marketing clasic, călătoria consumatorului, strategia de media și amplificarea performanței de brand rămân în continuare esențiale, chiar dacă geneza lor este îndepărtată. Ele ghidează în continuare ce citim, ce cumpărăm sau ce vizionăm, însă fac asta cu ajutorul sferei digitale. Acest modul subliniază importanța marketing-ului clasic în fiecare campanie digitală modernă și cum noile tehnologii influențează experiența consumatorului – și cum trebuie să răspundem în fața lor.

 

3. Comunicare Digitală

Trăim vremuri unice, cu oportunități la fiecare pas – în special în sfera digitală. Provocările sunt și ele pe măsură, cu piețe din ce în ce mai fragmentate și competitive. Tocmai de aceea, este esențial să cunoști consumatorul și canalele digitale prin care poți ajunge la el. Acest modul îți va permite să aprofundezi concepte fundamentale ale comunicării digitale, cum poți să îmbunătățești ROI-ul, cum să abordezi diferite canale digitale, cum să le bugetezi și cum să le măsori inteligent.

4. Canale Digitale

Facebook, LinkedIn, Instagram, TikTok, Snapchat și putem continua. Rețelele sociale reprezintă o plajă vastă de oportunități, iar competitivitatea dintre giganți nu face decât să le sporească nevoia de perfecționare. Modulul de Canale Digitale acoperă strategiile inbound și outbound, planificarea media încrucișată, mix-ul de canale digitale, precum și componenta de social media.

5. Automatizare și Comunicare

Poate că automatizarea nu rivalizează cu procesul creativ, dar ajută cu siguranță un marketer care gândește în ansamblu. Vorbim despre un actor tăcut, care lucrează pentru tine zi și noapte neobosit. Vei descoperi cum afacerile inteligente folosesc software-uri CRM pentru vânzări mai eficiente, cum poți folosi tool-uri pentru generarea și administrarea de lead-uri și cum poți măsura datele mai eficient ca până acum.Implementarea unei strategii de Social Media pentru Business.

6. Buget și Resurse

Descoperă în modulul de Buget și Resurse factorii-cheie care trebuie luați în calcul atunci când planifici un buget de marketing, cum să setezi acest buget, cum să îl monitorizezi în timpul unei campanii și cum să nu pierzi din vedere componenta umană.

1. Analytics

Un compendiu plin cu informații prețioase despre comportamentul consumatorului, acum la îndemâna ta. Sentimente de tot soiul, de la emoții primare la trăiri complexe, toate ne impulsionează să luăm decizia X sau Y – provocarea adevărată este să le folosești inteligent în noile tale strategii digitale. Îți suntem alături cu modulul Analytics, care te va ajuta să înțelegi pe deplin ramificațiile Analytics și Artificial Intelligence, să înțelegi cum tool-urile dedicate  te pot ajuta să-ți crești afacerea.

2. Leadership Digital

Așa cum spuneam la început, trăim vremuri unice care au nevoie de lideri unici. Oare ești chiar tu unul dintre ei? Va trebui să conduci tranziția dintre ultimele redute ale marketing-ului clasic spre lumea digitală pe care te ajutăm s-o construiești. Vei conduce cu multă claritate și strategii impecabile. Vei duce brand-ul tău mai departe decât au îndrăznit mulți să ajungă până acum.

3. Formulare de Strategie și Plan

Ai cunoștințele de bază necesare pentru a trece la nivelul următor, în teritoriu necunoscut. Modulul de Formulare de Strategie și Plan este cel care îți va oferi arsenalul de informații necesar pentru a schița strategii digitale contemporane și eficiente.

0
Zile de curs
0
Module
0
ore de interacțiune cu trainerii

Unde este recunoscută certificarea?

  • Institutul de Marketing Digital (DMI) este autoritatea globală în certificare pentru educația de Marketing Digital. Conceput exclusiv de profesioniști cu o carieră în Marketing Digital, cursul Digital Marketing – Strategie Digitală și Planificare vine împreună cu mult râvnita acreditare a Institutului de Marketing Digital și asocierea cu un brand recunoscut, atribute căutate de angajatori.

Cum se face evaluarea?

  • Certificarea internațională DMI Specialist Strategy & Planning se obține în urma absolvirii  acestui curs și a unui examen de trei ore, administrat de partenerul nostru, Pearson Vue, printr-o rețea globală de centre de test. 
  • Candidații trebuie să atingă un minimum de 60% pentru a trece examenul.
  • Taxa de examinare este inclusă în prețul cursului, însă în caz de re-examinare va trebui platită o taxă de re-examinare direct către Pearson Vue.

Trebuie să am experiență în Marketing?

  • Oricine poate aplica pentru cursul de Certificare în Digital Marketing – Strategie Digitală și Planificare în Marketing. Experiența într-o industrie conexă nu este obligatorie – scopul certificării este să-ți permită să înveți tot ce ai nevoie pentru a contura strategii și planificări în spectrul generos al marketing-ului digital.
  • Poți fi proprietarul unui business care dorește să ducă marketing-ul online la nivelul următor sau poți fi cineva care dorește o schimbare în carieră. Singura cerință este să ai un interes într-o carieră în marketing digital.

Pachet de curs

  • Materiale suport pentru desfășurarea exercițiilor la clasă;
  • Acces la platforma educațională CANVAS  (EDU-Flexability CANVAS https://www.instructure.com/canvas/); CANVAS care este unul dintre liderii globali în ceea ce privește platformele LMS (Learning Management System); această platformă este folosită de toate marile universități din lume.
  • Pe aceasta platformă vor fi încărcate materiale complementare cursului la clasă (video HD, alte resurse necesare, inclusiv teme practice și lecturi suplimentare)
  • Temele pe care participantii le vor primi și interacțiunea cu trainerii de la curs, se vor desfășura prin intermediul Canvas.
  • Membership pentru un an de zile in Comunitatea DMI unde vei putea interacționa cu peste 75.000 profesioniști în marketing digital, posibili parteneri sau clienți, din toată lumea.

Traineri Exclusivi

Marius Lăzărescu

  • A fondat in 2005 agentia de advertising online Today’s, Google Premier Partner, aleasa de 3 ori in top 3 agentii din Romania prin invitatie la Google AllStars Event in MountainView,California .
  • Experienta de peste 15 ani in strategie de advertising online, creatie si implementare campanii de ecommerce si lead generation pentru companii din Ro, UK, US si Australia.
  • Facultatea de Cibernetica, Statistica si Informatica Economica, specializarea Statistica (ASE)
  • Master in Marketing online (ASE)
  • Marius are diverse certificari în domeniu, precum: Google Ads Fundamentals Certified, Google Ads Search Certified, Google Ads Display Certified, HubSpot Academy Inbound Marketing Certified
  • La nivel de agentie: Convert.com Certified Partner (certificare pentru conversion rate optimization), ETarget Certified Partner
  • Conferinte la care a fost speaker: Google Partner’s Academy, Gpec, Inbound Marketing Forum, Digital Forum
  • Peste 50 de aparitii media: ProTV, ZF, Adevarul Live, HotNews, BusinessMagazin și multe multe altele.

Dorin Andrei

  • Un profesionist experimentat în marketing-ul digital, ce se axează mereu pe rezultate. Implicat în maparea și gestionarea de campanii media plătite încă din 2008, livrează rezultate excepționale pentru business-uri cu și despre echipamente de fitness high-end, imobiliare și industrial – sunt doar câteva dintre domeniile pe care le scalează constant.
  • În 2010, a co-fondat Web Ventures, Partener Premier de performance marketing Google & Facebook ce se clasează constant în Top 10 agenții independente de media plătite în România.
  • Aria sa principală de expertiză include strategia media plătită, optimizarea conversiilor, copywriting direct-response, construirea relației de lungă durată cu utilizatorul și setarea de sisteme de marketing.
  • În ultimii 12 ani, a interacționat cu mai mult de 400 de antreprenori și a manageriat mai mult de 12 milioane de euro în bugetele de campanii.
  • Are un know-how generos în livrarea de rezultate companiilor prin concepte testate, produse sau servicii care ating obiectivul de satisfacere a pieței.

Florian Langa

  • Florian Langa este Senior Creative cu peste 13 ani de experiență în publicitate. Am lucrat atât în agenții din cele mai mari rețele internaționale, cât și în agenții independente și studiouri digitale, unde a construit și condus departamentele de creație.
  • Florian Langa a conceput și implementat campanii de comunicare și produse digitale pentru unele dintre cele mai vizibile branduri din aproape toate industriile și a câștigat numeroase premii pentru acestea la festivaluri de publicitate.
  • Florian Langa a studiat Comunicare și Publicitate la Facultatea de Comunicare și Relații Publice din București, deține un Masterat în Comunicare de la Universitatea din Amsterdam și este autorul lucrării de specialitate “Can Advertising Save Lives?”.

Anda Dobre

  • Senior marketer cu o expertiză vastă în social media paid și owned. Cu un background de middle manager in industria bancară timp de 7 ani, Anda a câștigat cunoștințe profunde în excelența de customer service, administrarea de divizii outreach & inbound, precum și construirea celei mai bune echipe de up-sell cu +15 oameni din istoria departamentului de inbound al băncii.
  • În 2010, a co-fondat Web Ventures, unde conduce o echipă de +25 de specialiști din 5 departamente.
  • Aria sa principală de expertiză include construirea de echipe multidisciplinare cu rezultate excepționale, croșetarea de campanii cross-channel, precum și de sisteme de marketing care pun în lumină concepte creative, amplificate de media plătite ce ajută brand-urile să contureze audiențe și relații ce aduc creșterea business-urilor.
  • Este fascinată de rezultatele pe care le poate aduce atunci când strategia perfectă de business este aliniată cu executarea fără cusur a sistemelor de marketing.

Bogdan Ștefan

  • Experienta de 10 ani in marketing online si aproximativ 7 ani in SEO si ORM (online reputation management).
  • Cariera profesională a inceput în domeniul vânzărilor din industria IT.
  • In 2016 a co-fondat Digital Metrics, agentie de marketing digital specializată in SEO.
  • Proiectele de anvergura SEO s-au desfasurat in domeniile HoReCa, media si financiar.
  • Absolvent al ASE Bucuresti, Facultatea de comert, un master in dreptul afacerilor si un doctorat in management, tot in cadrul ASE București.
Cere detalii curs
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
    Accesați acest link pentru vizualizarea Politicii de Confidențialitate
  • Profită de discount-ul Early Bird! Mai ai:
Zile
Ore
Minute
Secunde

EDU înseamnă...

Sună
Mesaj

Skills test

What's your Digital IQ?

Testează-ți gratuit online cunoștințele în digital marketing.

Completează formularul cu datele tale!