Cursuri Social Media

Cursuri Social Media

Într-o societate care se digitalizează din ce în ce mai mult pe zi ce trece, o strategie solidă de social media nu este doar o opțiune, ci este o necesitate pentru business-urile pe care le promovezi. Conform statisticilor din social media din 2019, acum există 3,2 miliarde de utilizatori pe tot globul. Adică aproximativ 42% din populația noastră actuală. Indiferent de sectorul de activitate sau publicul țintă, prin social media ajungi la o audiență extrem de vastă, construiești relații autentice, de durată și produci un ROI de excepție. 

Pentru a obține rezultatele pe care le dorești este important să înțelegi modul de funcționare și publicul țintă pentru fiecare platformă în parte. Există nenumărate canale media digitale și site-uri de rețele sociale, toate având o caracteristică și un scop unic. Fiecare afacere trebuie să utilizeze canalele de socializare adecvate în cel mai productiv mod posibil, altfel riști să pierzi timp și bani. Rețelele sociale care, în acest moment, contează sunt:

  • Facebook. Cu peste 2 miliarde de utilizatori lunari activi Facebook este cea mai mare și probabil cea mai puternică rețea socială din lume, este locul ideal pentru întreprinderile care doresc să genereze oportunități, lead-uri și comunități. 
  • Instagram. Instagram este o platformă vizuală, o platformă concepută pentru a amplifica puterea de partajare a imaginilor. De reținut, Instagram are una dintre cele mai mari rate de engagement a audienței în social media la ora actuală, cu 58% mai mare decât Facebook și cu 2000% mai mare decât Twitter.
  • Youtube. YouTube este cel de-al doilea cel mai mare motor de căutare și cel de-al treilea site web cel mai vizitat la nivel mondial. În prezent, YouTube are peste 30 de milioane de vizitatori zilnici. De asemenea, conținutul este de cinci ori mai productiv pentru a genera vânzări și pentru a crește gradul de expunere al brand-ului tău  decât conținutul tradițional. 
  • Linkedln. LinkedIn este modalitatea ideală prin care o companie ajunge la o audiență profesională puternică. LinkedIn are aproximativ 227 de milioane de utilizatori activi lunar, împărțiți uniform între bărbați și utilizatori de sex feminin. Platforma te ajută la crearea unui brand online durabil și de încredere pe piețele profesionale. 
  • Pinterest. Pinterest este o combinație între un motor de descoperire vizuală și un site de bookmarking ce permite utilizatorilor inserarea (“pin”) unor imagini și clipuri video pe diverse categorii (“boards”). interest este unic, deoarece poate fi utilizat în întreaga pâlnie de marketing, nu doar la început. Cu 175 de milioane de utilizatori lunari, este, de asemenea, o platformă incredibil de activă.
  • Tik Tok. TikTok este cea mai nouă tendință în social media cu peste 1,5 miliarde de descărcări în App Store și Google Play și peste 500 de milioane de utilizatori activi lunar. Platforma constă în crearea de videoclipuri scurte, de 15 și 60 de secunde, pentru a fi distribuite în news feed-ul aplicației. Dacă publicul tău țintă este Generația Z și Millenials, atunci Tik Tok it’s the place to be. 
  • Snapchat. Snapchat, cu 301 de milioane de utilizatori activi lunar, este o platformă în plină expansiune, care îți permite să-ți promovezi brandul în mod creativ. Dacă publicul tău țintă este Generația Z, atunci Snapchat it’s the place to be. Acest lucru se datorează faptului că, conform statisticilor, 71% din Generația Z utilizează Snapchat ca parte a rutinelor lor media zilnice.

Cu ce mă ajută o prezență solidă pe Social Media?

  • Awareness. Aproape 80% dintre români folosesc frecvent internetul, iar social media este o parte integrantă din viața de zi cu zi a oamenilor. O prezență activă și constantă pe canalele de social media este cheia către creșterea gradului de awareness al brand-ului tău. Printr-o strategie adecvată de social media: crești numărul lead-urilor calitative, ajungi la publicul țintă și îți consolidezi o comunitate, care mai departe cresc șansele de conversie. 
  • Interacțiune. Social media este spațiul ideal pentru a genera comunicare cu publicul țintă. Comunicarea, într-o lume digitală, este factorul cheie care te diferențiază de concurență. Printr-o prezență solidă în social media reduci distanța față de audiența brand-ului tău și construiești relații autentice, de durată. 
  • Rezultate. Marketing-ul digital este mult mai accesibil decât marketingul tradițional, și mult mai rentabil. Ai acces la insight-uri relevante despre audiența brand-ului tău, instrumente atrăgătoare de promovare în funcție de obiective și posibilitatea de a testa eficacitatea tipului de conținut. Rezultatele pe care le dorești sunt la o distanță de câteva click-uri, trebuie doar să știi care. 

Știm că pare dificil, de aceea vrem să te înțelegi și să te învățăm, pas cu pas, ce trebuie să știi despre vânzările în mediul online pe Social Media:

Social Media este o experiență pe care afacerea ta o poate oferi audienței sale. Este, de asemenea, cel mai rapid și rentabil mod de a crește vizibilitatea brand-ului tău, indiferent de bugete și obiective. Pentru a învăța modul de gândire și instrumentele de care ai nevoie pentru a deveni unul dintre cei mai buni jucători de pe scena digitală îți punem la dispoziție patru programe educaționale.

Află cum să crești și să activezi o comunitate în jurul produsului tău. Oferă publicului țintă mesajele care îl interesează pentru a rămâne alături de brand. Află rolul și importanța campaniilor paid în creșterea comunității și atingerea obiectivelor. Certificarea internațională – DMI PRO – Marketing Digital Professional te învață:

  • care sunt cele mai importante platforme sociale în digital marketing și cum să le folosești 
  • să analizezi audiența și să utilizarezi insight-urile în campanii
  • crearea și optimizarea campaniilor de social media
  • creșterea și activarea publicului țintă 
  • implementarea unei strategii de social media pentru business

Prin Certificarea internațională – Social Media Marketing Specialist îți oferim abilitățile, experiența, strategia și tehnicile de care ai nevoie pentru a face o schimbare în toate mediile digitale: Facebook, LinkedIn, Snapchat, YouTube și Instagram. Vei afla cum să creezi un profil de companie pe Linkedln, vei înțelege ce înseamnă o prezență exemplară a unui brand în această platformă și cum să creezi o asemenea experiență pentru compania ta. 

Acest program te va ajuta să înveți cum să creezi un cont de Instagram de referință, la care audiența revine întotdeauna; vorbim de strategie, promovare și optimizare pe acest canal digital.

Te învățăm despre modul în care Social Customer Service este cea mai mare oportunitate pentru a străluci, pentru a fi diferit. Vorbim și despre tipurile de conținut care se potrivesc fiecărei platforme și despre cum să profiți la maximum de posibilitatea de a programa conținutul adecvat și adaptat pe fiecare platformă. 

Participând la cursul de Strategie Digitală și Planificare în Marketing înveți despre concepte fundamentale ale comunicării digitale, cum poți să îmbunătățești ROI-ul, cum să abordezi diferite canale digitale, cum afacerile inteligente folosesc software-uri de tip CRM pentru vânzări mai eficiente, cum poți folosi tool-uri pentru generarea și administrarea de lead-uri și cum poți măsura datele mai eficient.

 Certificarea internațională – Digital and Social Selling Specialist îți oferă cunoștințe solide despre instrumentele și tehnicile de vânzare, ce reprezintă o parte esențială a oricărei strategii de succes de vânzări.Te învățăm tehnici pentru a te asigura că distribui content relevant publicului tău țintă și că vei obține rezultate. Vorbim despre procesul de up-sell și cross-sell pe platformele sociale. 

Cursuri de Social media pentru: 

  • profesioniști în marketing de toate nivelurile care vor să se perfecționeze, 
  • marketing manageri și echipele lor 
  • persoane care activează în management,
  • persoanele care vor să pășească rapid în această industrie în creștere,
  • mici antreprenori care vor să își crească afacerea, 
  • cei care își doresc o schimbare în carieră, 
  • toți cei care care au nevoie să creeze și să implementeze strategii de marketing digital în companiile lor sau pentru alții  

Cum se diferențiază certificarea DMI de ceea ce există deja pe piață?

Cu prezență în +130 de țări, cu peste 75.000 de membri certificați în digital marketing dintre care 88% ocupă în prezent poziții de management sau de seniori pe poziții din domeniul marketingului digital, Digital Marketing Institute este instituția care setează standardele și dă claritate rolurilor și titulaturilor din acest domeniu. Peste 81% dintre cursanții certificați confirmă că au evoluat pe o poziție superioară în în cariera lor după obținerea unei diplome certificate DMI.

Opțiuni de studiu flexibile

Pe lângă cursurile cu prezență fizică, primești acces 24 de ore din 24 la conferințe video, prezentări, exerciții practice, teste interactive și o rețea de profesioniști în digital marketing, gata să copaboreze sau să te ajute.

Experți în mediul digital

80% dintre studenții noștri lucrează acum în mediul digital, acum e șansa ta să fii unul dintre ei. Acest lucru se datorează și faptul că cursurile sunt proiectate și oferite de experți practicieni care lucrează și excelează într-o varietate de specialități digitale.

Obțineți cunoștințe actualizate în domeniu*

Echipa noastră lucrează în strânsă colaborare cu experți din industria digitală (precum boardul consultativ al programului, compus din business-uri digitale de top, inclusiv Google, Facebook, Twitter și LinkedIn) pentru a crea, revizui și actualiza conținutul cursurilor în mod continuu. 

Acreditare recunoscută la nivel internațional

După finalizarea cursului, vei primi o calificare recunoscută la nivel mondial. Da, ai citit bine, certificare recunoscută la nivel mondial. Mai mult de 75 de mii de membri din toată lumea au încredere în DMI ca să avanseze în carieră.

Acest program educațional este oferit sub licență exclusivă DMI pentru România, de către Web-Ventures și Flexability Management – EDU-differentiate yourself.

Alte cursuri recomandate: