Cursuri SEO

Cursuri SEO

Ce înseamnă SEO? 

Să începem cu definiția generică: SEO este un acronim pentru ”search engine optimization”, adică procesul de optimizare al site-ului tău – precum și al conținutului de pe site-ul respectiv – pentru a obține trafic organic. În alte cuvinte, SEO este o strategie de marketing digital care se concentrează pe prezența site-ului tău în rezultatele organice proeminente ale motoarelor de căutare precum Google.

Optimizarea SEO se realizează pe două planuri: on-page și off-page

  • ON-PAGE SEO se referă la tehnici pe care le folosești pentru a ajuta motoarele de căutare să înțeleagă despre ce este site-ul tău. Prin on-page SEO este ușor să transmiți relevanța și calitatea conținutului tău atât pentru cititori cât și pentru motoarele de căutare. Cuvintele cheie sunt esența, de aceea e important să identifici și să folosești cuvintele cheie reprezentative pentru business-ul, produsul sau serviciul pe care îl promovezi. 

Cuvintele cheie trebuie să se regăsească în: titlul și sub-titlurile site-ului tău, în link-urile interne (în structura url-ului), în denumirea și atributul alt text pentru imagini, în meta descrieri, etc. De asemenea, e bine să ai în vedere că Google dorește să ofere cea mai bună experiență de utilizare. Prin urmare, viteza de încărcare a site-ului tău ajută enorm pentru o prezență proeminentă în rezultate. 

  • OFF-PAGE SEO se referă la tehnici pe care le folosești în afara site-ului, pentru a direcționa traficul către site. Altfel spus, off-page SEO se concentrează pe creșterea autorității domeniului tău, care se calculează în funcție de numărul și calitatea backlink-urilor către site-ul pe care îl ai (un fel de voturi de popularitate). 

Deși motoarele de căutare iau în considerare atât numărul, cât și calitatea backlink-urilor tale (precum și numărul de domenii de referință), calitatea este mult mai importantă decât cantitatea. Așadar, crearea de conținut partajabil este primul pas pentru a câștiga link-uri valoroase și pentru a îmbunătăți optimizarea externă.  

Există și alte tehnici pentru a crește autoritatea site-ului meu?

Răspunsul este da, și începe cu un audit SEO local adică: introducerea companiei în Google Business, informații de contact actuale și consistente, prezența în directoare locale de internet (relevante pentru domeniul de activitate), review-uri locale, prezența activă în social media, mențiuni în presa online, etc. 

Cu ce mă ajută SEO pentru brand-ul pe care îl reprezint sau pe care vreu să îl promovez?

  • Rezultate organice. În multe privințe, traficul organic este cel mai bun tip de trafic pe care îl poți avea pe site. Acest lucru înseamnă că strategia SEO este eficientă. SEO este despre a ajunge primul în pagina de Google și, mai ales, despre a rămâne pe prima poziție atât aici, cât și în mintea consumatorilor.
  • Credibilitate. Optimizarea eficientă din punct de vedere SEO susține prezența site-ului tău în rezultatele organice proeminente ale motoarelor de căutare. Faptul că poți fi găsit ușor pe Google sporește credibilitatea brandului tău, ceea ce poate duce la mai mult trafic.
  • Experiență. Google, de-a lungul anilor, a schimbat considerabil și schimbă în continuare modul de interacțiune și regulile din online, tocmai pentru a asigura utilizatorilor cele mai relevante informații posibile. De aceea, o experiență pozitivă a utilizatorului a devenit un element esențial pentru succesul unui site web. 
  • ROI. În primul rând, SEO este probabil cea mai eficientă și mai accesibilă strategie de marketing care există astăzi pe piață. SEO are unul dintre cele mai mari ROI-uri pentru că atrage trafic targetat, adică cu un potențial de conversie foarte mare. 

Cursuri SEO care te ajută să înțelegi, pas cu pas, optimizarea și vânzarea:

Dacă vrei să înțelegi ce înseamnă SEO, care sunt beneficiile și ce trebuie să faci pentru ca site-ul tău să ajungă pe pozițiile proeminente ale motoarelor de căutare într-un mod organic atunci îți propunem două programe educaționale care să te introducă în lumea digitală. Două cursuri prin care poți ajunge un adevărat online digital marketer și prin care ajungi un membru activ al industriei. 

Acest program educațional este oferit sub licență exclusivă DMI pentru România, de către Web-Ventures și Flexability Management – EDU-differentiate yourself.

Search Engine Optimization (SEO) este despre a ajunge primul în pagina de Google și, mai ales, despre a rămâne pe prima poziție atât aici, cât și în mintea consumatorilor. Cursul DMI PRO Marketing Digital Professional îți dezvăluie secretele SEO, precum cuvintele cheie, ce tip de conținut funcționează, cum să creezi interacțiuni și, cel mai important, cum se întâmplă magia conversiilor:

  • noțiunile de bază în SEO
  • măsurarea performanței în SEO
  • optimizarea căutărilor și afișărilor organice
  • cuvintele cheie și planul de conținut SEO
  • alinierea seo la obiectivele de business

Certificarea DMI SPECIALIST Search Marketing – este perfectă pentru cei care doresc să aprofundeze SEO. Programul este structurat pentru a te ajuta să dezvolți cunoștințe solide de teorie și practică în domeniul SEO. Acest cuprinde sesiuni dedicate Search Marketing, care  explică:

  • cum o apariție la timp poate părea fără efort, dar este o artă ce necesită concepte, instrumente și trucuri cheie,
  • cum elementele principale de căutare, inclusiv optimizarea motoarelor de căutare (seo), publicitatea pay-per-click și analytics se îmbină pentru a conduce trafic direcționat care se transformă în vânzări,
  • de ce căutarea organică are un avantaj față de cea plătită – până la un punct? 
  • ce a funcționat în campania ta? 
  • ce nu a funcționat în campania ta? 

De asemenea, Certificarea DMI SPECIALIST Search Marketing  conține sesiuni dedicate SEO Content, în cadrul căruia vorbim despre:

  • relația dintre context și relevanță,
  • ce trebuie să faci dacă vrei să fii văzut la locul potrivit și la momentul potrivit, cum se întâmplă magia conversiilor,
  • cum să creezi conținut care vorbește publicului tău,
  • cum funcționează SEO și marketingul de conținut ca serviciu integrat și interdependent,
  • instrumente și tehnici de optimizare pe pagină,
  • cele mai bune practici pentru conținutul SEO, cum alegi cuvintele cheie relevante, ce tip de conținut funcționează și cum să creezi interacțiuni,
  • cum să găsești cuvinte cheie pentru a identifica subiecte de interes și priorități,
  • ce înseamnă strategia de conținut,
  • instrumente pentru evaluarea performanței conținutului SEO.

Cui se adresează cursurile  SEO : 

  • profesioniști în marketing care vor să se perfecționeze 
  • marketing manageri și echipele lor 
  • cei care activează în management și doresc să integreze digitalul in business-ul lor
  • cei care vor să pășească rapid în industrie 
  • mici antreprenori care vor să își crească afacerea 
  • cei care își doresc o schimbare în carieră 
  • antreprenori care vor să devină mai dinamici 
  • toți cei care care au nevoie să creeze și să implementeze strategii de marketing digital în companiile lor

Cum se diferențiază certificarea DMI de ceea ce există deja pe piață?

Cu prezență în +130 de țări, cu peste 75.000 de membri certificați în digital marketing dintre care 88% ocupă în prezent poziții de management sau de seniori pe poziții din domeniul marketingului digital, Digital Marketing Institute este instituția care setează standardele și dă claritate rolurilor și titulaturilor din acest domeniu. Peste 81% dintre cursanții certificați confirmă că au evoluat pe o poziție superioară în în cariera lor după obținerea unei diplome certificate DMI.

Opțiuni de studiu flexibile

Pe lângă cursurile cu prezență fizică, primești acces 24 de ore din 24 la conferințe video, prezentări, exerciții practice, teste interactive și o rețea de profesioniști în digital marketing, gata să colaboreze sau să te ajute.

Experți în mediul digital

80% dintre studenții noștri lucrează acum în mediul digital, acum e șansa ta să fii unul dintre ei. Acest lucru se datorează și faptul că cursurile sunt proiectate și oferite de experți practicieni care lucrează și excelează într-o varietate de specialități digitale.

Obțineți cunoștințe actualizate în domeniu

Echipa noastră lucrează în strânsă colaborare cu experți din industria digitală (precum boardul consultativ al programului, compus din business-uri digitale de top, inclusiv Google, Facebook, Twitter și LinkedIn) pentru a crea, revizui și actualiza conținutul cursurilor în mod continuu. 

Acreditare recunoscută la nivel internațional

După finalizarea cursului, vei primi o calificare recunoscută la nivel mondial. Da, ai citit bine, certificare recunoscută la nivel mondial. Mai mult de 75 de mii de membri din toată lumea au încredere în DMI ca să avanseze în carieră.

Acest program educațional este oferit sub licență exclusivă DMI pentru România, de către Web-Ventures și Flexability Management – EDU-differentiate yourself.

Alte cursuri recomandate: