Cursuri Marketing Online

Cursuri Marketing Online

Dacă business-ul pe care îl promovezi încă nu se află în online, este vremea să faci o schimbare. Indiferent de sectorul de activitate, dimensiune sau publicul țintă, prezența și promovarea în online este obligatorie. În primul rând, vorbim de accesibilitate, prin câteva click-uri poți ajunge la potențiali clienți din întreaga lume. Conform statisticilor realizate pentru industria de social media, valabile pentru 2019,  acum există 3,2 miliarde de utilizatori pe tot globul, aproximativ 42% din populația actuală. Altfel spus, publicul tău se află în online

Provocarea brand-urilor de astăzi, într-o societate care migrează, forțat sau voluntar, în digital, este relevanța în fața consumatorilor. Pentru a rămâne relevante, brand-urile (prin produsele / serviciile pe care le promoveză) trebuie să evolueze într-un mod în care să le diferențieze de concurenții lor și, în același timp, să satisfacă nevoile clienților. Pentru a face acest lucru în mod eficient, mediul digital vine cu provocări multiple dar și cu o paletă largă de opțiuni și posibilități asociate, cu multiple tehnici de marketing, special pentru a-ți atinge orice fel de obiective.

Ce poți face pentru brand-ul pe care îl promovezi prin digital marketing?

  1. Search Engine Optimization (SEO). SEO este un acronim pentru ”search engine optimization”, adică procesul de optimizare al site-ului tău – precum și al conținutului de pe site-ul respectiv – pentru a obține trafic organic. În alte cuvinte, SEO este o abordare de marketing digital care se concentrează pe prezența site-ului tău în rezultatele organice proeminente ale motoarelor de căutare (ex. Google).
  2. Paid Search (PPC) folosind Google Ads. Google Ads (sau Google Adwords) este platforma de publicitate online deținută și operată de Google. De asemenea, este cea mai mare și mai utilizată rețea de publicitate online din lume. Anunțurile prin Google apar în momentul în care o persoană caută produse, servicii sau ce să facă, ce să cumpere sau unde să meargă. Nevoile potențialilor consumatori sunt prezentate în mod activ, iar anunțurile vin pentru a răspunde acestor nevoi. 
  3. Social Media Marketing. Există nenumărate canale media digitale și site-uri de rețele sociale, toate având o caracteristică și un scop unic. De la Facebook, Instagram, Pinterest și până la Youtube, Linkedln și Tik Tok, toate aceste platforme vin cu oportunități de promovare diverse, în funcție de obiective și public țintă. 
  • Facebook. Cu peste 2 miliarde de utilizatori lunari activi Facebook este cea mai mare și probabil cea mai puternică rețea socială din lume, este locul ideal pentru toți cei care doresc să genereze oportunități, lead-uri și comunități în jurul brand-ului lor. 
  • Instagram. Instagram este o platformă vizuală, o platformă concepută pentru a amplifica puterea de partajare a imaginilor. De reținut, Instagram are una dintre cele mai mari rate de engagement ale audienței în social media la ora actuală, cu 58% mai mare decât Facebook și cu 2000% mai mare decât Twitter.
  • Linkedln. LinkedIn este modalitatea ideală prin care o companie ajunge la o audiență profesională puternică. LinkedIn are aproximativ 227 de milioane de utilizatori activi lunar, împărțiți uniform între bărbați și utilizatori de sex feminin. Platforma te ajută la crearea unui brand online durabil și puternic pe piețele profesionale. 
  • Tik Tok. TikTok este cea mai nouă provocare în social media cu peste 1,5 miliarde de descărcări în App Store și Google Play și peste 500 de milioane de utilizatori activi lunar. Platforma constă în crearea de videoclipuri scurte, de 15 și 60 de secunde, pentru a fi distribuite în news feed-ul aplicației. Dacă publicul tău țintă este Generația Z și Millenials, atunci Tik Tok it’s the place to be.
  1. Email marketing. Promovare prin e-mail este un mod (încă) eficient de a te asigura că organizațiile pe care le reprezinți continuă comunicarea cu clienții lor. În plus, când vine vorba de conversii, nu există un canal mai puternic decât e-mailul. De asemenea, astfel de promovare îți oferă insight-uri în timp real precum rata de deschidere, clickuri, respingeri, redirecționări, partajări sociale și multe altele.

Cu ce mă ajută marketing-ul online pentru brand-ul sau organizația pe care o reprezint?

  • Awareness. Digital marketing-ul este un instrument puternic atunci când vine vorba de creșterea gradului de awareness al brand-ului tău. Printr-o strategie eficientă de social media: crești vizibilitatea brand-ului tău în rândul potențialilor clienți, ajungi la o audiență mai largă și creezi sau consolidezi o comunitate, care va genera ulterior valoare.
  • Interacțiune. Cu cât comunici mai mult cu publicul, cu atât cresc șansele de conversie. Comunicarea, într-o lume digitală, este factorul cheie care te poate diferenția de concurență. Printr-o prezență puternică și constantă în social media integrezi audiența brand-ului tău și construiești relații autentice, de durată. 
  • Rezultate. Marketing-ul digital este mult mai accesibil decât marketingul tradițional, și mult mai rentabil. Ai acces la insight-uri relevante despre audiența brand-ului tău, instrumente atrăgătoare de promovare în funcție de obiective și posibilitatea de a testa eficacitatea tipului de conținut. Rezultatele pe care le dorești sunt la o distanță de câteva click-uri, trebuie doar să știi care. 

Cursuri de marketing online care te învață, pas cu pas, cum să relaționezi  cu mediul digital:

Fie că ești la începutul unei cariere în marketing, ești antreprenor sau ai experiență vastă în marketing, noi îți punem la dispoziție o experiență educațională unică care să te introducă în lumea digitală, cursuri prin care poți ajunge un adevărat online digital marketer

Poți face un pas înainte, la nivel personal, de echipă sau organizație, o schimbare mai mult decât necesară, pentru tine sau business-ul pe care-l promovezi.

  • Certificarea internațională – Certified Digital Marketing Professional îți oferă cunoștințele, tehnicile și informațiile care te vor ajuta să performezi și să devii o autoritate în această industrie aflată în continuă schimbare. Vei dezvolta competențele necesare în definirea, dezvoltarea și implementarea unei strategii digitale integrate.
  • Certificarea internațională – Social Media Marketing Specialist  îți oferă informațiile și tehnicile de care ai nevoie pentru a înțelege cu adevărat provocările mediului digital: Facebook, LinkedIn, Snapchat, YouTube și Instagram. În aceste canale digitale este puterea. Puterea de a influența. Puterea de a interacționa cu miliarde de oameni.
  • Certificarea internațională – Search Marketing Specialist îți oferă posibilitatea de a-ți îmbogăți cunoștințele de: SEO, Paid search (PPC), Google Adwords, Google Analytics, Microsoft Ads (Bing Ads), Digital Display + Strategie & Planificare. 
  • Certificarea internațională – Strategy & Planning Specialist te introduce în comunicarea digitală, marketing automation, formularea de bugete și strategii, pentru a putea dezvolta și implementa campanii de success. Află ce contează pentru publicul tău, cum să gândești analitic și cum să conturezi strategii de success.
  • Certificarea internațională – Social Selling Specialist îți oferă cunoștințe solide despre instrumentele și tehnicile de vânzare, ce reprezintă o parte esențială a oricărei strategii de succes de vânzări.

Cursurile noastre de marketing digital aduc o gândire proactivă, de ansamblu. Din momentul în care te-ai înscris la un curs, ai acces la instrumentele și resursele pentru o carieră de success.

În plus, după absolvire, vei fi capabil să te adaptezi mai rapid și să construiești noi strategii de marketing pentru brand-ul pe care îl reprezinți, pornind de la elementele de bază ale acestor cursuri. 

Acest program educațional este oferit sub licență exclusivă DMI pentru România, de către Web-Ventures și Flexability Management – EDU-differentiate yourself.

Cursuri de marketing online pentru: 

  • profesioniști în marketing de toate nivelurile care vor să se perfecționeze, 
  • marketing manageri și echipele lor 
  • persoane care activează în management,
  • persoanele care vor să pășească rapid în această industrie în creștere,
  • mici antreprenori care vor să își crească afacerea, 
  • cei care își doresc o schimbare în carieră, 
  • toți cei care care au nevoie să creeze și să implementeze strategii de marketing digital în companiile lor sau pentru alții  

Cum se diferențiază certificarea DMI de ceea ce există deja pe piață?

Cu prezență în +130 de țări, cu peste 75.000 de membri certificați în digital marketing dintre care 88% ocupă în prezent poziții de management sau de seniori pe poziții din domeniul marketingului digital, Digital Marketing Institute este instituția care setează standardele și dă claritate rolurilor și titulaturilor din acest domeniu. Peste 81% dintre cursanții certificați confirmă că au evoluat pe o poziție superioară în în cariera lor după obținerea unei diplome certificate DMI.

Opțiuni de studiu flexibile

Pe lângă cursurile cu prezență fizică, primești acces 24 de ore din 24 la conferințe video, prezentări, exerciții practice, teste interactive și o rețea de profesioniști în digital marketing, gata să colaboreze sau să te ajute.

Experți în mediul digital

80% dintre studenții noștri lucrează acum în mediul digital, acum e șansa ta să fii unul dintre ei. Acest lucru se datorează și faptul că cursurile sunt proiectate și oferite de experți practicieni care lucrează și excelează într-o varietate de specialități digitale.

Obțineți cunoștințe actualizate în domeniu

Echipa noastră lucrează în strânsă colaborare cu experți din industria digitală (precum boardul consultativ al programului, compus din business-uri digitale de top, inclusiv Google, Facebook, Twitter și LinkedIn) pentru a crea, revizui și actualiza conținutul cursurilor în mod continuu. 

Acreditare recunoscută la nivel internațional

După finalizarea cursului, vei primi o calificare recunoscută la nivel mondial. Da, ai citit bine, certificare recunoscută la nivel mondial. Mai mult de 65 de mii de membri din toată lumea au încredere în DMI ca să avanseze în carieră.

Acest program educațional este oferit sub licență exclusivă DMI pentru România, de către Web-Ventures și Flexability Management – EDU-differentiate yourself.

Alte cursuri recomandate: