Cursuri Google Ads

Cursuri Google Ads

Ce înseamnă Google Adwords? 

Google Ads (sau Google Adwords) este platforma de publicitate online deținută și operată de Google. De asemenea, este cea mai mare și mai utilizată rețea de publicitate online din lume. Anunțurile prin Google apar în momentul în care o persoană caută ce să facă, ce să cumpere sau unde să meargă. Nevoile sunt prezentate în mod activ, iar anunțurile vin să satisfacă aceste nevoi. 

Imaginează-ți obiectivele și nevoile pe care le are afacerea ta în mediul online, noi îți spunem că Google Ads poate fi asul din mânecă, de care ai nevoie.

Un adevăr universal este că orice afacere, indiferent de mărime, își dorește să fie găsită pe prima pagină Google. Dacă ești în prima pagină, înseamnă că îți dorești  să fii printre cei mai buni și organizația ta contează în industrie. 

Așadar, cu ce mă ajută Google Ads? 

Google Ads te ajută în simplificarea procesului și îți oferă posibilitatea de a ajunge în primele 5 rezultate în pagina de căutare. Prin Google Ads construiești anunțuri relevante folosind cuvintele sau expresiile cheie pe care le-ar folosi persoanele care caută pe Web folosind motorul de căutare Google. Cuvântul cheie, atunci când este căutat, declanșează anunțul tău pentru a fi afișat persoanei care are nevoie de produsul sau serviciul pe care îl oferi.

Provocarea este dată de faptul că piața Adwords funcționează precum o licitație sau o casă de pariuri. Altfel spus, poți licita pentru anumite cuvinte cheie. Dar, cea mai mare ofertă nu câștigă întotdeauna. Și aici intervine nevoia de a înțelege mecanismul de funcționare al Google Adwords, pentru că Google combină factorul financiar cu factorul calitate, pentru a crea cea mai bună experiență pentru utilizator. 

Mai simplu: anunțuri de calitate + licitație solidă = câștig pentru tine. Acesta este motivul pentru care Google AdWords este atât de puternic și profitabil pentru afacerea ta.

Suplimentar, trebuie să ai în vedere că Google Ads oferă un insight foarte important, îți spune verde în față că există intenție de cumpărare. Iar intenția de cumpărare, informația legată de cine și ce nevoie are, într-un mediu digital activ este critică pentru a avea succes. 

La sfârșitul zilei, motivul pentru care faci digital marketing este pentru a obține rezultate palpabile pentru afacerea ta. Astfel, vorbim de obiective, iar Google Ads deține o suită complexă de obiective. În funcție de nevoile pe care le are compania ta, obiectivele pot fi diverse: de vânzare, de generare de lead-uri, pentru trafic, de evaluare, de awareness și pentru promovarea aplicațiilor mobile.

Unde pot să apară anunțurile din campaniile Google Ads?

Tipul de campanie stabilește locul în care pot fi afișate anunțurile tale pentru clienți, însă poți face această alegere mai precisă, prin direcționarea anunțurilor. Google Ads are două rețele principale: rețeaua de căutare și rețeaua de display. Rețeaua de display (ex: Youtube, Gmail) te ajută să atragi atenția utilizatorilor mai devreme în ciclul de cumpărare.

În câteva cuvinte, dacă înțelegi Google Ads, ești cu un pas înainte, și ai avantajul de a genera vânzări mult mai ușor. Iar aici intervine nevoia de cunoaștere, atât a ceea ce trebuie făcut ca si conținut,  precum și cum anume să faci asta.

Cursuri Google Ads care să te învețe pas cu pas cum stă treaba cu vânzările în mediul online:

Știm că interfața Google AdWords este complexă, de aceea poate părea dificilă (sau chiar intimidantă).

Noi îți propunem să înveți regulile jocului și să devii un specialist în marketing-ul digital. Fie că ești la începutul unei cariere în marketing, ești antreprenor sau ai experiență vastă în marketing, Certificarea DMI PRO în Marketing Digital sau Certificarea DMI SPECIALIST Search Marketing Professional este ceea ce ai nevoie pentru a deveni un marketer digital recunoscut la nivel global. 

Acest program educațional este oferit sub licență exclusivă DMI pentru România, de către Web-Ventures și Flexability Management – EDU-differentiate yourself.

Dacă vrei să înveți cele mai importante practici și noțiuni de marketing pentru performanță și rezultate precise, atunci ai ajuns unde trebuie. Curricula cursurilor DMI PRO Marketing Digital Professional și DMI SPECIALIST – Search Marketing conține următoarele topicuri:

  • bazele campaniilor de paid search
  • măsurarea campaniilor de paid search
  • managementul campaniilor de search
  • crearea campaniilor de paid search prin google ads

Dacă vrei să înveți cum să setezi, să gestionezi, să analizezi și să optimizezi un canal ca să obții multe vizualizări, să descoperi eficiența în vânzări a rețelei Google Display, curricula cursurilor DMI PRO în Marketing Digital și DMI SPECIALIST Search Marketing Professional conține și:

  • noțiunile de bază în campaniile de display și video advertising
  • crearea și gestionarea unui canal de youtube
  • targetarea în campaniile de display și video
  • google display network și formatele ad-urilor video
  • crearea campaniilor de display și video
  • măsurare și optimizare

Cursuri Google Ads sunt indicate următoarelor categorii:

  • profesioniști în marketing de toate nivelurile care vor să se perfecționeze, 
  • marketing manageri și echipele lor 
  • persoane care activează în management,
  • persoanele care vor să pășească rapid în această industrie în creștere,
  • mici antreprenori care vor să își crească afacerea, 
  • cei care își doresc o schimbare în carieră, 
  • toți cei care care au nevoie să creeze și să implementeze strategii de marketing digital în companiile lor sau pentru alții  

Certificarea DMI PRO în Marketing Digital și  Certificarea DMI SPECIALIST Search Marketing Professional îți oferă posibilitatea de a-ți îmbogăți cunoștințele de:

  • seo
  • paid search (ppc)
  • google adwords
  • microsoft ads (bing ads) 
  • digital display 
  • strategie

Cum se diferențiază certificarea DMI de ce exită deja pe piață?

Cu prezență în +130 de țări, cu peste 75.000 de membri certificați în digital marketing dintre care 88% ocupă în prezent poziții de management sau de seniori pe poziții din domeniul marketingului digital, Digital Institute of Marketing este instituția care setează standardele și dă claritate rolurilor și titulaturilor din acest domeniu. Peste 81% dintre cursanții certificați confirmă că au evoluat pe o poziție superioară în în cariera lor după obținerea unei diplome certificate DMI.

Opțiuni de studiu flexibile

Ai acces 24 de ore la conferințe video, prezentări, exerciții practice, teste interactive și o rețea de studenți acolo pentru tine. 

Experți în mediul digital

80% dintre studenții noștri lucrează acum în mediul digital, acum e șansa ta să fii unul dintre ei. Acest lucru se datorează și faptul că cursurile sunt proiectate și oferite de experți practicieni care lucrează și excelează într-o varietate de specialități digitale.

Obțineți cunoștințe actualizate în domeniu

Echipa noastră lucrează în strânsă colaborare cu experți din industria digitală (precum boardul consultativ al programului, compus din business-uri digitale de top, inclusiv Google, Facebook, Twitter și LinkedIn) pentru a crea, revizui și actualiza conținutul cursurilor în mod continuu. 

Acreditare recunoscută la nivel internațional

După finalizarea cursului, vei primi o calificare recunoscută la nivel mondial. Mai mult de 75 de mii de membri din toată lumea au încredere în DMI ca să avanseze în carieră.

Acest program educațional este oferit sub licență exclusivă DMI pentru România, de către Web-Ventures și Flexability Management – EDU-differentiate yourself.