Cursuri Facebook Ads

Cursuri Facebook Ads

Ce înseamnă Facebook Ads? 

Facebook Ads este unul dintre cele mai eficiente și rentabile instrumente pentru a-ți dezvolta afacerea și pentru a genera oportunități și vânzări. Ce spun “cifrele”? În 2019, utilizatorul mediu de internet avea cel puțin 7 conturi de social media, iar 22% din populația lumii era pe Facebook. Înțelegerea modului de folosire a Facebook Ads devine o parte esențială pentru toate strategiile de social media. 

De ce? Tendința de acum indică că utilizatorul mediu petrece aproximativ 50 de minute doar pe Facebook, Instagram și Messenger în fiecare zi. Cu alte cuvinte, social media este locul în care se află publicul țintă. Este locul unde trebuie să-ți construiești o comunitate în jurul brand-ului tău, să aduci un plus de valoare în viața clienților tăi. 

Facebook Ads îți permite să te expui în fața unui public larg cu un buget de publicitate mic. 

Cu ce mă ajută Facebook Ads în afacerea mea?

Audiență. Facebook îți oferă posibilitatea de a interacționa cu o audiență extrem de vastă. Un beneficiu major al Facebook Ads este capacitatea sa de a ajunge la publicul ideal pentru afacerea ta. Pe Facebook, îți poți alege audiența în funcție de: locație, vârstă, gen, interese (și multe altele). Astfel, poți construi experiența publicitară perfectă. 

Eficiență. Este un adevăr incontestabil că publicitatea digitală produce un ROI excelent și se poate întâmpla foarte repede cu o campanie și un serviciu / produs pe măsură. Iar dacă ești în căutarea unei modalități rapide de a genera trafic și conversii, Facebook Ads este cea mai bună soluție.

Vizibilitate. Brand awareness-ul este o etapă importantă pentru construirea și promovarea brand-ului tău. Campaniile de tip brand awareness prin Facebook, te pot ajuta să te diferențiezi de concurență și să crești vizibilitatea companiei tale adresându-te persoanelor aflate în publicul țintă. 

Analiză. Ads Manager îți arată modul în care o reclamă specifică te ajută să-ți atingi obiectivele de afaceri în rețeaua Facebook. Ai informații în timp real despre date demografice, statistice, conversie, reach, nr. de click-uri și multe altele. Cu aceste date, deciziile privind viitoarele campanii sunt mai informate și, în final, rezultatele pe măsură. 

Remarketing. Remarketing-ul este un alt mod de a ajunge la publicul țintă, o tactică care-ți permite să te promovezi în fața unei audiențe care a avut o interacțiune cu brand-ul tău. Utilizează un cookie de urmărire, numit Facebook Pixel, pentru a identifica cărei persoane să-i fie afișat anunțul tău.

Ce tipuri de reclame pot să fac prin Facebook Ads?

Este important să înțelegi diferitele tipuri de anunțuri Facebook, opțiunile de direcționare și obiectivele înainte de a începe să-ți faci strategia de promovare, tocmai pentru a alege ce e mai optim pentru publicul și nevoile business-ului tău. 

Astfel, Facebook Ads îți oferă următoarele opțiuni, în funcție de obiective: 

  • obiectiv pentru brand awareness
  • obiectiv pentru reach
  • obiectiv pentru conversion
  • obiectiv pentru trafic
  • obiectiv pentru engagement
  • obiectiv pentru lead generation
  • obiectiv pentru video views
  • obiectiv pentru messages

Cursuri Facebook Ads care să te învețe pas cu pas cum stă treaba cu vânzările în mediul online:

Facebook este un lider în rândul platformelor de socializare, iar varietatea opțiunilor de promovare îl fac un instrument fundamental de care pot beneficia toate companiile. Dacă vrei să înțelegi cum funcționează această platformă noi îți punem la dispoziție patru programe educaționale care să te introducă în lumea digitală, patru cursuri prin care poți înțelege și stăpâni promovarea prin Facebook Ads într-un mod relevant și autentic pentru audiența brand-ului tău. 

Acest program educațional este oferit sub licență exclusivă DMI pentru România, de către Web-Ventures și Flexability Management – EDU-differentiate yourself.

Află cum să crești și să activezi o comunitate în jurul produsului tău. Oferă publicului țintă mesajele care îl interesează pentru a rămâne alături de brand. Află rolul și importanța campaniilor paid în creșterea comunității și atingerea obiectivelor. Participând la cursul Certificarea DMI PRO – Marketing Digital Professional înveți:

  • cele mai importante platforme sociale în digital marketing
  • dezvoltarea analizei audienței și utilizarea insight-urilor în campanii
  • crearea și optimizarea campaniilor de social media
  • creșterea și activarea publicului țintă 
  • implementarea unei strategii de social media pentru business

Alegând Certificarea internațională – Social Media Marketing Specialist  îți oferim abilitățile, experiența, strategia și tehnicile de care ai nevoie pentru a face o schimbare în toate mediile digitale: Facebook, LinkedIn, Snapchat, YouTube și Instagram. Facebook este uriașul care construiește o comunitate, iar oportunitățile din această platformă depășesc limitele imaginației: 

  • înțelegi atracția de lungă durată pe care oamenii o au pentru această platformă digitală 
  • cum să configurezi o pagină de business și să construiești o comunitate în jurul acesteia 
  • cum să profiți la maximum de toate funcțiile platformei 
  • cum să faci reclame cu care să obții întotdeauna rezultatele dorite 
  • cum se face o strategie de targetare monitorizarea kpis măsurarea permanentă a rezultatelor
  •  cum să ajungi la mai bine de 1,6 miliarde de oameni în fiecare zi

Prin Certificarea internațională – Strategy & Planning Specialist te introducem în comunicarea digitală, marketing automation, formularea de bugete și strategii, pentru a putea dezvolta și implementa campanii de success. Prin această certificare înveți despre:

  • concepte fundamentale ale comunicării digitale, află ce contează pentru publicul tău, cum să gândești analitic și cum să conturezi o strategie de success,
  • cum poți să îmbunătățești ROI-ul indiferent de bugete, cum să abordezi diferite canale digitale și cum să le măsori inteligent,
  • cum afacerile inteligente folosesc software-uri CRM pentru vânzări mai eficiente, cum poți personaliza fiecare etapă sau poți defini mai multe fluxuri de vânzare,
  • cum poți folosi tool-uri pentru generarea și administrarea de lead-uri și cum poți măsura și interpreta datele mai eficient,
  • cum noile tehnologii influențează experiența consumatorului și cum trebuie să răspundem în fața lor, cum vei duce brand-ul tău mai departe decât au îndrăznit mulți să ajungă până acum.

Cursul dinamic Digital and Social Selling Specialist îți oferă cunoștințe solide despre instrumentele și tehnicile de vânzare, ce reprezintă o parte esențială a oricărei strategii de succes de vânzări.Te învățăm tehnici pentru a te asigura că distribui content relevant publicului tău țintă și că vei obține rezultate. Vorbim despre procesul de up-sell și cross-sell pe platformele sociale. Acest curs acoperă, de asemenea:

  • modul în care procesul de cumpărare a luat o turnură nouă, mai rapidă, în ultimii zece ani
  • cum funcționează rețelele de socializare și cum poți influența prin mesajele transmise. 
  • cum să integrezi instrumentele de vânzare digitală, ce este social selling, etapele vânzării 
  • modul în care ROI crește în această lume dinamică.

Cursuri Facebook Ads pentru: 

  • profesioniști în marketing de toate nivelurile care vor să se perfecționeze, 
  • marketing manageri și echipele lor 
  • persoane care activează în management,
  • persoanele care vor să pășească rapid în această industrie în creștere,
  • mici antreprenori care vor să își crească afacerea, 
  • cei care își doresc o schimbare în carieră, 
  • toți cei care care au nevoie să creeze și să implementeze strategii de marketing digital în companiile lor sau pentru alții  

Cum se diferențiază certificarea DMI de ceea ce există deja pe piață?

Cu prezență în +130 de țări, cu peste 75.000 de membri certificați în digital marketing dintre care 88% ocupă în prezent poziții de management sau de seniori pe poziții din domeniul marketingului digital, Digital Marketing Institute este instituția care setează standardele și dă claritate rolurilor și titulaturilor din acest domeniu. Peste 81% dintre cursanții certificați confirmă că au evoluat pe o poziție superioară în în cariera lor după obținerea unei diplome certificate DMI.

Opțiuni de studiu flexibile

Pe lângă cursurile cu prezență fizică, primești acces 24 de ore din 24 la conferințe video, prezentări, exerciții practice, teste interactive și o rețea de profesioniști în digital marketing, gata să colaboreze sau să te ajute.

Experți în mediul digital

80% dintre studenții noștri lucrează acum în mediul digital, acum e șansa ta să fii unul dintre ei. Acest lucru se datorează și faptul că cursurile sunt proiectate și oferite de experți practicieni care lucrează și excelează într-o varietate de specialități digitale.

Obțineți cunoștințe actualizate în domeniu*

Echipa noastră lucrează în strânsă colaborare cu experți din industria digitală (precum boardul consultativ al programului, compus din business-uri digitale de top, inclusiv Google, Facebook, Twitter și LinkedIn) pentru a crea, revizui și actualiza conținutul cursurilor în mod continuu. 

Acreditare recunoscută la nivel internațional

După finalizarea cursului, vei primi o calificare recunoscută la nivel mondial. Da, ai citit bine, certificare recunoscută la nivel mondial. Mai mult de 75 de mii de membri din toată lumea au încredere în DMI ca să avanseze în carieră.

Acest program educațional este oferit sub licență exclusivă DMI pentru România, de către Web-Ventures și Flexability Management – EDU-differentiate yourself.

Alte cursuri recomandate: