The World's Most Recognised

Cursul de pregătire pentru obținerea certificării internaționale DMI PRO Certified Digital Marketing Professional este un curs complet de marketing digital, care te va învăța concepte cheie, necesare în contextul actual dacă lucrezi în industria de marketing.

Companii care au încredere în Digital Marketing Institute la nivel global

Digital Marketing 360

Învață să stăpânești instrumentele esențiale ale marketingului digital utilizând sistemul nostru de învățare interactiv de ultimă oră. Obține cea mai recunoscută certificare în marketing digital din lume.

0 %
of our Certified Members are currently employed
0 %
were promoted after earning their Certification
0 %
of our Members are working at senior or management level

Skills Test

What's your Digital IQ?

Testează-ți gratuit online cunoștințele în digital marketing.

Obiectivele cursului

Te pregătești pentru obținerea certificării internaționale DMI PRO

Înțelegi conceptele cheie ale digitalului, cum a schimbat comportamentul consumatorilor și cum influențează poziția ta și afacerile în general

Îți atingi ușor obiectivele de business pentru că vei ști cum să concepi, să implementezi și să evaluezi campanii digitale care aduc interacțiuni și conversii

Înțelegi importanța canalelor, a strategiilor digitale și cum să folosești SEO (online și offline), ad-uri la căutare, conținut, publicitate și emailuri pentru interacțiunea cu consumatorii

Ce spun membrii DMI

75,000 members progressing their careers in digital marketing

"Since completing the course my career has progressed significantly!"

Kelly Herbst • DMI Member

"The knowledge I gained at the Digital Marketing Institute has helped me in my current role"

Davin Kelly • DMI Member

"After finishing my course, I took up a new role with Google! I now work as an industry manager"

Anna Moldovan • DMI Member

DMI PRO - Certified Digital Marketing Professional

Oraș
Când
Program
Unde

București

Modul 1
15-16-17 septembrie

09:00 - 17:00

Centrul de Training EDU

București

Modul 2
29-30 septembrie

09:00 - 17:00

Centrul de Training EDU

  • Cursul de pregătire pentru obținerea certificării internaționale DMI PRO Certified Digital Marketing Professional este un curs complet de marketing digital, care te va învăța concepte cheie, necesare în contextul actual dacă lucrezi in industria de marketing.
  • Află mai multe despre Google Ads, Social Media Marketing, SEO, Google Analytics, Mobile Marketing și multe alte instrumente utile oricărui marketer.
  • Fie că ești la începutul unei cariere în marketing, ești antreprenor sau ai experiență vastă în marketing, Certificarea DMI PRO în Marketing Digital este ceea ce ai nevoie pentru a deveni un marketer digital recunoscut la nivel global.
  • Tot ceea ce trebuie să știi despre cum să obții performanță în marketingul digital.
  • Află cum să te conectezi la rețeaua globală de talente digitale prin portalul membrilor.
  • Află cum să-ți construiești o carieră solidă cu o acreditare globală și cum să lucrezi pentru oricine de pe glob.
  • Trainerii noștri, experimentați și implicați, au experiență dovedită în marketing digital.

Beneficiile cursului

  • Vei dobândi cunoștințele, experiența și informațiile care te vor ajuta să performezi și să devii o autoritate în această industrie aflată în continuă schimbare.
  • Vei dezvolta competențele necesare în construirea și implementarea unei strategii digitale de la zero.
  • Toate topicurile vor fi fundamentate cu exemple și studii de caz din piața locală și din experiența trainerilor și a participanților.
  • După absolvire, vei fi capabil să te adaptezi mai rapid și să construiești noi strategii de marketing, pornind de la elementele de bază ale acestui curs.

Cui se adresează

  • profesioniștilor în marketing de toate nivelurile care vor să se perfecționeze
  • marketing managerilor și echipelor lor
  • persoanelor care activează în management
  • persoanelor care vor să pășească rapid în această industrie în creștere
  • micilor antreprenori care vor să își crească afacerea
  • celor care își doresc o schimbare în carieră
  • tuturor celor care care au nevoie să creeze și să implementeze strategii de marketing digital în companiile lor sau pentru alții

Structura & conținutul cursului

1. Introducere în Marketing Digital

Cum este definit marketingul digital pe piața actuală? Care este cea mai bună cale pentru a ajunge cât mai rapid la potențialii consumatori? Cum poți crea o campanie care îmbină perfect cele mai bune tactici folosite în marketingul tradițional și cel digital? Cum faci diferența între inbound și outbound marketing?

Îți vei perfecționa noțiunile fundamentale de marketing. Vei învăța cum să urmărești traseul cumpărătorului țintă. Vei acumula informații practice pe care le vei putea pune în aplicare.

  • Principiile Marketingului Digital
  • Conectare cu consumatorul
  • Research cultural
  • Dezvoltarea obiectivelor
  • Research Digital

2. Paid Search (PPC) folosind Google Ads

Campanii Pay-Per-Click folosind Google Ads, licitarea spațiului pentru afișare, cum poți folosi cât mai eficient campaniile de paid search, cum poți urmări conversiile care au avut succes, Google Analytics –  sunt doar câteva dintre cele mai importante practici și noțiuni de marketing pentru performanță și rezultate precise.

  • Bazele campaniilor de Paid Search
  • Măsurarea campaniilor de Paid Search
  • Managementul campaniilor de search
  • Crearea campaniilor de Paid Search prin Google Ads

3. Analiza cu Google Analytics

Acest modul te va ajuta să descoperi puterea datelor în analiză.  Află ce își dorește consumatorul, ce îi place, ce nevoi are și cum acționează. Înțelege comportamentul digital al consumatorului ca să îi poți influența decizia de cumpărare.

Aceste informații nu sunt doar valoroase, sunt extrem de importante în atingerea obiectivelor.

  • Noțiuni de bază în Web Analytics
  • Monitorizarea campaniilor folosind rapoartele din Google Analytics
  • Analizarea și înregistrarea datelor din Google Analytics
  • Crearea și configurarea contului de Google Analytics
  • Setarea obiectivelor prin Google Analytics

4. Advertising cu Video și Display

YouTube. Pentru că trebuie să vezi ca să crezi.

Învață cum să setezi, să gestionezi, să analizezi și să optimizezi un canal ca să obții multe vizualizări. Descoperă eficiența în vânzări a rețelei Google Display.

  • Noțiunile de bază în campaniile de Display și Video Advertising
  • Crearea și gestionarea unui canal de YouTube
  • Targetarea în campaniile de Display și Video
  • Google Display Network și formatele Ad-urilor Video
  • Crearea campaniilor de Display și Video
  • Măsurare și Optimizare

5. Optimizarea site-urilor

Care este rețeta unui site de succes? Acest modul îți oferă abilitățile necesare că să creezi un site WordPress simplu, optimizat și cu un design bine realizat care nu doar că este plăcut vizual, dar care îți și ajută businessul. Punem accentul pe obiective și soluții. 

Abordăm cele mai bune practici de UX (user experience) necesare în realizarea unui site orientat spre utilizator și aflăm cum interpretăm analiza datelor pe baza accesărilor.

  • Web Design și Optimizare Website
  • Publicarea unui Website simplu
  • Metrici și dezvoltarea insight-urilor în Website
  • Principii de design și copy pentru Web
  • Design centrat pe utilizator și optimizarea Website

6. Strategie de Marketing Digital

Vorbim despre influență, audiență, analiza datelor, informații și o întreagă paletă de instrumente.

Chiar și așa, vei avea nevoie de construirea unor obiective solide pentru a putea folosi corect aceste instrumente. Tocmai de aceea, le aducem împreună în modulul de strategie. Vei avea o viziune amplă și clară asupra obiectivelor și a modalităților prin care  le poți atinge – aliniere strategică, bugete, canale și planuri de media, indicatori de performanță (KPI’s) și multe altele.

  • Noțiuni de bază în strategia digitală
  • Research în strategia digitală
  • Implementarea strategiei de marketing digital
  • Stabilirea obiectivelor strategice și a indicatorilor de performanță
  • Dezvoltarea strategiei creative
  • Comunicarea strategiei de Marketing Digital

1. Social Media Marketing

Nu este doar Social Media Marketing, ci este o experiență pe care brandul tău o poate oferi audienței sale. Brandul tău trebuie să se facă auzit și înțeles perfect pe toate platformele în care acesta este prezent. Află cum să faci asta.

Află cum să crești și să activezi o comunitate în jurul produsului tău. Oferă publicului țintă mesajele care îl interesează pentru a rămâne alături de brand. Află rolul și importanța campaniilor paid în creșterea comunității și atingerea obiectivelor.

  • Cele mai importante Platforme Sociale în Digital Marketing
  • Dezvoltarea analizei audienței și utilizarea insight-urilor în campanii
  • Crearea și optimizarea campaniilor de Social Media
  • Creșterea și activarea publicului țintă
  • Implementarea unei strategii de Social Media pentru Business

2. Email Marketing

Mai sunt relevante listele cu adresele de email? Bineînțeles că DA. Un email este trimis de la adresa “casei tale virtuale”, deci este important – dar trebuie realizat corespunzător pentru a fi deschis și pentru a purta consumatorii într-o călătorie de descoperire a brandului tău. Află cum procesul poate fi automatizat pentru eficiență maximă și cum să ții cont de reglementări.

  • Noțiunile de bază în Email Marketing
  • Testarea și Optimizarea campaniilor de Email Marketing
  • Crearea unei campanii eficiente de Email Marketing
  • Email Design
  • Instrumente și Strategii
  • Marketing Automatizat

3. Content Marketing

Mediul digital, pe cât este de fascinant, pe atât este de puternic datorită personalizării și orientării spre analiza datelor – te ajută să interacționezi cât mai corect cu comportamentul de consum al oamenilor, prin felul în care aceștia gândesc, văd și realizează anumite acțiuni.

Acest modul este despre a crea conținut potrivit care să vorbească și să servească publicului țintă, dar și despre cum poți trimite publicul țintă în lumea digitală a brandului tău la timpul potrivit, prin canalele potrivite. Cel mai important aspect din acest modul este că vei deprinde capacitatea de a vedea ce funcționează și ce nu funcționează în timp util.

  • Concepte și strategii în content Marketing
  • Publicarea și distribuirea conținutului
  • Crearea și editarea conținutului
  • Dezvoltarea conținutului și a planului de Marketing
  • Folosirea research-ului în conținut și identificarea oportunităților
  • Metrici și Performanță

4. Search Engine Optimization (SEO)

Cel mai important este să te întâlnești cu publicul țintă. Ceea ce înseamnă că trebuie să fii ușor de găsit.

Search Engine Optimization (SEO) este despre a ajunge primul în pagina de Google și, mai ales, despre a rămâne pe prima poziție atât aici, cât și în mintea consumatorilor. Învață secretele SEO, precum cuvintele cheie, ce tip de conținut funcționează, cum să creezi interacțiuni și, cel mai important, cum se întâmplă magia conversiilor.

  • Noțiunile de bază în SEO
  • Măsurarea performanței în SEO
  • Optimizarea căutărilor și afișărilor organice
  • Cuvintele cheie și planul de conținut SEO
  • Alinierea SEO la obiectivele de Business
0
Zile de curs
+ 0
ore de interacțiune cu trainerii
0
Traineri practicanți exclusivi

Unde e recunoscută certificarea?

  • Institutul de Marketing Digital (DMI) este autoritatea globală în certificare pentru educația de Marketing Digital. Conceput exclusiv de profesioniști cu o carieră în Marketing Digital, cursul DMI Pro vine împreună cu mult râvnita acreditare a Institutului de Marketing Digital și asocierea cu un brand recunoscut, atribute căutate de angajatori.
  • După absolvirea cu succes a cursului DMI Pro, vei deveni un Profesionist Certificat în Marketing Digital.

Cum se face evaluarea?

  • Certificarea în Marketing Digital se obține pe baza unui examen de 3 ore, administrat pe calculator de către partenerul nostru Pearson Vue prin rețeaua lor globală de centre de testare.
  • Examenul este împărțit în trei secțiuni; participanții trebuie să obțină un scor de cel puțin 60% pentru a promova.
  • Taxa de examinare este inclusă în costul cursului. Dacă nu reușești să treci testul din prima încercare, ai dreptul la alte încercări, contra cost, plătibil direct către centrul de evaluare Pearson Vue.

Cursul de marketing digital este tehnic?

  • Nu, acest curs nu este unul de programare și nu este nevoie să înveți limbaje de programare. Cursul DMI Pro (Profesionist Certificat în Marketing Digital) se concentrează doar pe aspectele comerciale ale marketingului online.
  • DMI Pro este un curs practic, conceput pentru a te ajuta să crești business-ul printr-o mai bună generare de cereri de oferte și interacțiune cu consumatorii.

Pachet de curs

  • Materiale suport pentru desfășurarea exercițiilor la clasă;
  • Acces la platforma educațională CANVAS (EDU-Flexability CANVAS https://www.instructure.com/canvas/; CANVAS este unul dintre liderii globali în ceea ce privește platformele LMS (Learning Management System). Această platformă este folosită de toate marile universități din lume.
  • Pe aceasta platformă vor fi încărcate materiale complementare cursului la clasă (video HD, alte resurse necesare, inclusiv teme practice și lecturi suplimentare)
  • Temele pe care participanții le vor primi și interacțiunea cu trainerii de la curs se vor desfășura prin intermediul Canvas.
  • Membership pentru un an în Comunitatea DMI, unde vei putea interacționa cu peste 75.000 profesioniști în digital marketing din toată lumea.

Traineri Exclusivi

Marius Lăzărescu

  • A fondat in 2005 agenția de advertising online Today’s, Google Premier Partner, aleasă de 3 ori în Top 3 agenții din România prin invitație la Google AllStars Event in Mountain View, California .
  • Experiența de peste 15 ani în strategie de advertising online, creație și implementare campanii de ecommerce și lead generation pentru companii din RO, UK, US și Australia.
  • Facultatea de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică, specializarea Statistică (ASE)
  • Master în Marketing Online (ASE)
  • Marius are diverse certificări în domeniu, precum: Google Ads Fundamentals Certified, Google Ads Search Certified, Google Ads Display Certified, HubSpot Academy Inbound Marketing Certified
  • La nivel de agenție: Convert.com Certified Partner (certificare pentru conversion rate optimization), ETarget Certified Partner
  • Conferințe la care a fost speaker: Google Partners Academy, GPEC, Inbound Marketing Forum, Digital Forum
  • Peste 50 de apariții media: Pro TV, ZF, Adevărul Live, HotNews, BusinessMagazin și multe altele.

Dorin Andrei

  • Un profesionist experimentat în marketing-ul digital, ce se axează mereu pe rezultate. Implicat în maparea și gestionarea de campanii media plătite încă din 2008, livrează rezultate excepționale pentru business-uri cu și despre echipamente de fitness high-end, imobiliare și industrial – sunt doar câteva dintre domeniile pe care le scalează constant.
  • În 2010, a co-fondat Web Ventures, Partener Premier de performance marketing Google & Facebook ce se clasează constant în Top 10 agenții independente de media plătite în România.
  • Aria sa principală de expertiză include strategia media plătită, optimizarea conversiilor, copywriting direct-response, construirea relației de lungă durată cu utilizatorul și setarea de sisteme de marketing.
  • În ultimii 12 ani, a interacționat cu mai mult de 400 de antreprenori și a manageriat mai mult de 12 milioane de euro în bugetele de campanii.
  • Are un know-how generos în livrarea de rezultate companiilor prin concepte testate, produse sau servicii care ating obiectivul de satisfacere a pieței.

Florian Langa

  • Florian Langa este Senior Creative cu peste 13 ani de experiență în publicitate. A lucrat atât în agenții din cele mai mari rețele internaționale, cât și în agenții independente și studiouri digitale, unde a construit și condus departamentele de creație.
  • Florian Langa a conceput și implementat campanii de comunicare și produse digitale pentru unele dintre cele mai vizibile branduri din aproape toate industriile și a câștigat numeroase premii pentru acestea la festivaluri de publicitate.
  • Florian Langa a studiat Comunicare și Publicitate la Facultatea de Comunicare și Relații Publice din București, deține un Masterat în Comunicare de la Universitatea din Amsterdam și este autorul lucrării de specialitate “Can Advertising Save Lives?”.

Anda Dobre

  • Senior marketer cu o expertiză vastă în social media paid și owned. Cu un background de middle manager in industria bancară timp de 7 ani, Anda a câștigat cunoștințe profunde în excelența de customer service, administrarea de divizii outreach & inbound, precum și construirea celei mai bune echipe de up-sell cu +15 oameni din istoria departamentului de inbound al băncii.
  • În 2010, a co-fondat Web Ventures, unde conduce o echipă de +25 de specialiști din 5 departamente.
  • Aria sa principală de expertiză include construirea de echipe multidisciplinare cu rezultate excepționale, croșetarea de campanii cross-channel, precum și de sisteme de marketing care pun în lumină concepte creative, amplificate de media plătite ce ajută brand-urile să contureze audiențe și relații ce aduc creșterea business-urilor.
  • Este fascinată de rezultatele pe care le poate aduce atunci când strategia perfectă de business este aliniată cu executarea fără cusur a sistemelor de marketing.

Bogdan Ștefan

  • Experiență de 10 ani în marketing online și aproximativ 7 ani în SEO și ORM (online reputation management).
  • Cariera profesională a început în domeniul vânzărilor din domeniul IT.
  • În 2016 a co-fondat Digital Metrics, agenție de marketing digital specializată în SEO.
  • Proiectele de anvergură SEO s-au desfășurat în domeniile HoReCa, media și financiar.
  • Absolvent al ASE București, Facultatea de Comerț, un master în Dreptul Afacerilor și un doctorat în Management tot în cadrul ASE Bucuresti.
Cere detalii curs
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
    Accesați acest link pentru vizualizarea Politicii de Confidențialitate
  • Profită de discount-ul Early Bird! Mai ai:
Zile
Ore
Minute
Secunde

EDU înseamnă...

Sună
Mesaj

Skills test

What's your Digital IQ?

Testează-ți gratuit online cunoștințele în digital marketing.

Completează formularul cu datele tale!