Applied Knowledge for Google Ads

Dacă în urmă cu 5 sau 10 ani era simplu să trântești câteva anunțuri, cuvinte cheie și audiențe într-un cont de Google Ads sau Facebook Ads și sa numești asta “o campanie” și culmea, să mai împuști aleator și câteva lead-uri sau vânzări ca și rezultat imediat, probabil ai observat deja că vremurile respective au apus de mult 🙂

În 2021 consumatorii la care încerci să ajungi sunt pitch-uiți de infinit mai multe ad-uri concurente în comparație cu anii trecuți, au un comportament din ce în ce mai sofisticat, au nevoie de 7-10x mai multe interacțiuni cu business-ul tău până să se decidă, sunt mai greu de loializat și de decid mai greu.

În același timp, sigur ai observat nivelul extrem de sofisticare la care au ajuns platformele cu care interactionezi zi de zi, Google Ads, Analytics, Facebook Ads, Tag Manager, etc. Fiecare are seturi diferite de metrici ce se interpretează radical diferit, schimbările de algoritmi, functionalitati și design interfețe sunt din ce în ce mai dese, iar ritmul lor de schimbare (uneori de la o lună la alta) este pur și simplu halucinant.

Întrebarea tuturor specialiștilor care vor să facă diferența, pentru companiile în care lucrează, pentru departamentul lor, pentru colegi, clienți, agenții, este: cum țin pasul? ce schimbări fac diferența? ce schimbări faci și cu ce prioritate? cum mă recalibrez? ce schimbări sunt în controlul tău pentru un impact mai mare?

Oraș
Când
Program
Unde

București

18, 25 mai – Beginner
8, 15 iunie – Intermediate

09:00 - 17:00

Centru EDU

Format curs

  • Cursul este în format classroom-based, face-2-face cu traineri certificați internațional de Digital Marketing Institute, practic și aplicat. Toate sesiunile se organizează în sală de training;
  • Cursul se desfășoară pe o durată de 4 zile, însumând 24 de ore de interacțiune directă cu trainerul;
  • Pentru exerciții practice toți cursanții vor participa cu laptop și cu conturile de Google Ads / Facebook Ads / Google Analytics de business sau de demo.

De ce sa participi la cursul Applied Knowledge for Google Ads

Înțelegi cu adevărat variabilele care îți impactează rezultatul final, care îți sunt în control și ce poți face pentru a aduce mai multe performanță din campaniile de pay-per-click.

Simplificăm împreună principiile și tacticile care stau la baza conturilor performante cu rezultate în business bottom line. Accentul este pe înțelegere logică și punere în context, precum și pe discutarea unor situații și experiențe reale cu care v-ați confruntat.

Înveți de la traineri practicanți cu 11, respectiv 15 ani de experiență practică în Google Ads.

Trainerii noștri certificați pentru acest curs sunt Dorin Andrei și Marius Lazarescu. Cu o vastă experiența acumulată în performance marketing, ne vom asigura ca transferul de know-how și prezentarea situațiilor de business reale vor face diferența pentru asimilarea cunoștințelor, precum și nivelu de retenție al acestora.

Te pregătești în cadrul unui curs plin de exemple, tactici și strategii validate în piața din România.

Atunci când te pregătești pentru performanță, nimic nu este mai important decât prezentarea acesteia în contextul de business, precum și procesul de gândire din spate prin care au trecut trainerii înainte de a trece la implementare. Totul este aplicat, adaptat pieței din România cu studii de caz și exemple relevante.

Ce vei obtine în urma cursului Applied Knowledge for Google Ads?

  • Vei înțelege cum să-ți alegi audiențe, cuvinte cheie, mesaje, în strânsă legătură cu obiectivele pe care ți le propui și cu modelul de business pe care lucrezi. Campaniile performante încep cu mult înainte de a trece la implementare.
  • Vei știi să alegi tipuri de campanii, platforme în strânsă legătură cu tipul de produs sau serviciu pe care îl promovezi, dar și cu strategia de business overall care a fost trasată.
  • Vei înțelege care sunt elementele unui cont cu care vei jongla cel mai des în day to day hustle, pentru a știi cum sa ți le prioritizezi și gestionezi într-un mod cât mai eficient.
  • Vei înțelege sensul diferit pe care îi au aceleași kpi-uri, la nivele diferite de evoluție ale contului și business-ului pentru care lucrezi.
  • Vei înțelege mai bine cum arată structura unei echipe performante de performance marketing, de ce talente ai nevoie, cum și ce sa le ceri, care este ordinea logică a etapelor de research, implementare, adaptare și scalare în campaniile de pay per click.
  • Vei vedea cel puțin un studiu de caz cu informații reale și best practices.

Cui se adresează

Specialiștilor de marketing in charge cu campaniile de trafic plătit, coordonatori de marketing, digital project managers, eCommerce shop managers, directori de marketing care coordonează mai multe talente inhouse sau freelanceri și agenții externe

Persoanelor care coordonează departamente de marketing, echipe multidisciplinare de digital specialists, country manageri, celor care lucrează în digital marketing dar pe specializări conexe și vor să-și lărgească know-how-ul sau vor să facă tranziția spre performance marketing.

Persoanelor care coordonează departamente de marketing, echipe multidisciplinare de digital specialists, country manageri, celor care lucrează în digital marketing dar pe specializări conexe și vor să-și lărgească know-how-ul sau vor să facă tranziția spre performance marketing.

Structura cursului Applied Knowledge for Google Ads?

  • Fundamentals (Ziua 1 – Ziua 2)
    • Introduction in Search Marketing (SEO, PPC, Local Listings)
    • The Pillars of Google Ads Campaigns (Structures)
    • Basic Trackings & Measurability (Pixels & Main KPIs)
    • Google Ads Campaign Types (Structures – Search, Display, Video, Remarketing)
    • How to Select Campaign Types to Use (Fundamentals)
    • Ad Types & Extensions
    • Keywords, Audiences, Placements & Topics (and the mixing opportunities)
    • Bidding Methods (CPC, CPM, CPV, eCPM, etc)
    • Bidding Strategies (Manual vs. Automated)
    • The Principles of Best Performing Ads, Headlines & Angles
    • High Purchase Intent Audiences (introduction)
    • Message > Market > Medium vs. Marketing Funnels (Concepts & Approach)
    • Building a Remarketing Audience List (In Google Ads vs. Analytics)
    • Concept of Cold Audiences vs. Warm Audiences
    • Google Ads, Measurement Fundamentals via Google Analytics
  • Intermediate (Ziua 3 – Ziua 4)
    • Guiding Metrics vs. Intermediate Campaign KPIs (Concept)
    • Buying Traffic for Leads vs. eCommerce (Approach, Campaign Types & Angles)
    • Aiming for Volumes vs. Aiming for Value in Campaign Architecture & Traffic Costs
    • Complex Audiences Research (tips for getting started & 5 examples)
    • Competitor Research (in a context of limited budget & your USP / key differentiators)
    • The Principles of Best Performing Landing Pages (Cold vs. Warm Audiences)
    • Concept of Friction-less Design (User Centered Design for Action)
    • Concept of search intent, query type, seasonality, conversion cycle lenght
    • Case Study, Lead Generation
    • Case Study, eCommerce2

Utile de știut

  • Nivelul cursului este mid-level și advanced, deci ajută dacă ești deja familiarizat cu basic-ul conturilor de Google Ads și Google Analytics. Vei scoate maxim de value din acest curs dacă ai deja cel puțin 1 an de trial & error cu campanii, chiar și la nivel basic.
  • Pe toata perioada cursului ai nevoie de laptop și access în Google Ads și Google Analytics. Poți folosi atât un cont Google Ads activ, pe care lucrezi deja cât și conturi fresh Google Ads/Analytics.
  • Fiecare sesiune va avea approx. 3.5 ore, într-un interval orar din a doua parte a zilei, pentru a te putea concentra pe conținut și nu pe urgențele zilnice, job, etc.

Trainer - Dorin ANDREI, certificat DMI PRO

Dorin ANDREI

  • Un profesionist experimentat în marketing-ul digital, ce se axează mereu pe rezultate. Implicat în maparea și gestionarea de campanii media plătite încă din 2008, livrează rezultate excepționale pentru business-uri cu și despre echipamente de fitness high-end, imobiliare și industrial – sunt doar câteva dintre domeniile pe care le scalează constant.
  • În 2010, a co-fondat Web Ventures, Partener Premier de performance marketing Google & Facebook ce se clasează constant în Top 10 agenții independente de media plătite în România.
  • Aria sa principală de expertiză include strategia media plătită, optimizarea conversiilor, copywriting direct-response, construirea relației de lungă durată cu utilizatorul și setarea de sisteme de marketing.
  • În ultimii 12 ani, a interacționat cu mai mult de 400 de antreprenori și a manageriat mai mult de 12 milioane de euro în bugetele de campanii.
  • Are un know-how generos în livrarea de rezultate companiilor prin concepte testate, produse sau servicii care ating obiectivul de satisfacere a pieței.

Testimoniale

Cere in-house

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
    Accesați acest link pentru vizualizarea Politicii de Confidențialitate
Cere detalii curs
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
    Accesați acest link pentru vizualizarea Politicii de Confidențialitate

EDU înseamnă...

Sună
Mesaj

Skills test

What's your Digital IQ?

Testează-ți gratuit online cunoștințele în digital marketing.

Completează formularul cu datele tale!