Mastering ads on main social media Platforms (Facebook, Linkedin, Instagram)

 

Du-ți abilitățile de online marketer la un alt nivel de performanță. Îmbunătățește-ți competențele stăpânind toate informațiile despre cum să creezi campanii profitabile în platformele de social media Facebook, LinkedIn sau Instagram. 

Află tot ceea ce ai nevoie să știi pentru a începe cu succes o carieră de Online Marketing Strategist, Digital Marketing Specialist, pentru a-ți întregi cunoștințele necesare coordonării eficiente a unui departament de marketing, sau pentru a-ți crește competențele în digital marketing!

Acest curs este oferit atât persoanelor care nu au creat niciodată un Ad în platforma Facebook, cât și acelor persoane care au deja experiența practică în domeniul campaniilor de marketing online însă își doresc să treacă la următorul nivel.

Acest curs este pentru tine dacă ți-ai pus vreodată întrebări despre cum să integrezi eficient platformele de social media în mixul de marketing al companiei, despre cum să generezi un ROI sustenabil din campaniile Facebook Ads/LinkedIn Ads/Instagram Ads, despre cum să aduci și mai multă valoare din bugetele de marketing online sau despre cum să îți construiești o carieră în digital marketing.

Oraș
Când
Program
Unde

București

17, 24 mai – Beginner
7, 14 iunie – Intermediate

09:00 - 17:00

Centru EDU

Format curs

  • Cursul este în format classroom-based, face-2-face cu traineri certificați internațional de Digital Marketing Institute, practic și aplicat. Toate sesiunile se organizează în sală de training;
  • Sesiunile se organizează la centrul EDU, program 09:00-17.00;
  • Cursul se desfășoară pe o durată de 4 zile, însumând 24 de ore de interacțiune directă cu trainerul în care te vei familiariza cu conceptele Facebook Ads, LinkedIn Ads și Instagram Ads de la 0 până la un nivel medium-advanced.
  • Cursul este bogat în studii de caz și exerciții practice, de aceea este important ca participanții să aibă la dispoziție laptopurile personale.
  • Participanții vor avea posibilitatea să aplice noțiunile în teme practice pe care vor le primi întrre module.
  • Cursanții vor primi indicații privind modul în care trebuie să se pregătească pentru sesiunile de training

De ce sa participi la cursul Mastering ads on main social media Platforms

Înțelegi cu adevărat fundamentele modul în care funcționează platformele din social media

Vei descoperi cum poți să integrezi eficient și profitabil campaniile Facebook Ads, Instagram Ads și LinkedIn Ads în mixul de marketing al organizației în care activezi. Vei primi răspunsuri la toate întrebările tale legate de obiective, tipuri de ads, setări detaliate ale codurilor de conversie și vei învăța cum combați principalele tipuri de erori și cum poți pivota cu agilitate atunci când o anumită campanie nu aduce rezultatele scontate.

Înveți de la traineri cu experiență, certificați Digital Marketing Institute, care integrează zi de zi aceste acțiuni în strategiile de marketing online ale companiilor cu care lucrează.

Cu peste 300.000 de eur investiți trimestrial în ad-uri pe platformele de Social Media, experiența practică de volum și focus pe ROAS generează un plus de valoare, fiind reflectată în studii de caz și exerciții practice bazate 100% pe situații reale.

Te pregătești în cadrul unui curs care te învață să eviți cu succes principalele greșeli pe care le-ai putea face în construirea unei campanii de marketing online

Coduri de tracking incomplete, ad-uri ineficiente, conturi cu structură inconsistentă, audiențe setate eronat....pe toate le vei putea identifica și ocoli ca urmare a parcurgerii acestui curs.

Ce vei obține în urma cursului Mastering ads on main social media Platforms

  • Vei ști să setezi corect un  Facebook Business Manager,  un cont Facebook Ads și să conectezi la ele asset-urile companiei. Vei ști să setezi corect o pagină LinkedIn de companie și un cont LinkedIn Ads. 
  • Vei ști să creezi campanii  Facebook Ads, LinkedIn Ads și Instagram Ads eficiente, bazate pe obiectivele tale de business.
  • Vei ști care sunt principalele tipuri de postări și principalele tipuri de Ads și vei putea jongla profitabil cu acestea, în funcție de obiectivele tale.
  • Vei ști cum să identifici și să adresezi principalele tipuri de erori generate de platforme
  • Vei putea să iei decizii bazate pe KPIs definiți clar și vei avea la dispoziție toate mecanismele de care ai nevoie pentru a putea evalua și optimiza campaniile
  • Vei ști cum să analizezi un raport de performanță, căror metrici să le acorzi atenție și cum să analizezi profitabilitatea campaniilor.
  • Vei ști cum să automatizezi acțiunile repetitive, cum să te folosești de reguli automate pentru a lăsa sistemele să lucreze în locul tău și cum să profiți maxim de beneficiul sistemelor AI.

Cui se adresează

persoanelor aflate recent în rolul de specialiști de marketing, coordonatori de marketing, e-commerce shop managers, social media managers

persoanelor care coordonează departamente de marketing luând decizii asupra modului în care sunt alocate bugetele de marketing.

antreprenorilor care sunt mereu preocupați de ROI-ul investițiilor lor în campanii de marketing online.

Structura curs Mastering ads on main social media Platforms

  • Fundamentals (Ziua 1 – Ziua 2)
    • Social media – parte a mixului de digital marketing
    • Google Analytics – Cum măsurăm și analizăm efficient impactul campaniilor în social media
    • Cum setăm corect pagina Facebook, Business Manager-ul și contul Facebook Ads
    • Verificarea contului Business Manager, tipuri de accese și alocarea acestora în funcție de nevoi
    • Pixelul Facebook – Setare, evenimente, verificare, urmărire funcționalitate
    • Facebook page – insights, accese, insights, competiție și indicatori principali
    • Facebook posts – tipuri de postări și modalități de folosire
    • Facebook Creator – tips & tricks, programare postări și urmărire rezultate
    • Community management – useri, comentarii, acțiuni de creștere a comunității
    • Acțiuni de promovare la nivel de pagină – Boosts posts, promote page – Pros & cons, tips and tricks
    • Introducere în Facebook Ads
    • Informații disponibile la nivel de Ad Account (Campaign, Ad set, Ad)
    • Breakdowns – vizualizare rezultate clusterizate
    • Tipuri de campanii Facebook în funcție de obiective
    • Tipuri de placements Facebook
    • Lucrul cu audiențe bazate pe interese, date demografice, geotargetare
    • Tipuri de Facebook Ads
    • Generare vizualuri/videos pentru Facebook Ads folosind tool-urile disponibile la nivel de platformă
  • Intermediate (Ziua 3 – Ziua 4)
    • Lucrul cu UTM links
    • Creare de campanii FB Ads tip split A/B testing
    • Lucrul cu reguli automate
    • Account Quality
    • Billing & billing errors
    • Facebook Shop & Facebook Stores
    • Lucrul cu audiențe Facebook custom (tipologii și mecanisme de setare)
    • Raportare – Kpis, structuri de rapoarte, setare coloane custom
    • Setare rapoarte automate
    • Facebook Analytics – setări, indicatori
    • Facebook catalog & Facebook Feed
    • Creare pagină LinkedIn
    • Creare Cont LinkedIn Ads în Campaign Manager
    • Tipuri de campanii în funcție de obiective
    • Tipuri de audiențe targetabile cu LinkedIn Ads
    • Tipuri de LinkedIN Ads
    • Creare audiențe LinkedIN custom – Retargeting, lookalike, upload list
    • Website demographics & Campaign performance
    • LinkedIn KPIs, măsurabilitate și raportare
    • Creare profil Instagram business
    • Conectarea paginii IG la pagina FB
    •  Conectarea paginii IG în Business Manager și legarea ei la cont de Ads
    • Promovare postări Instagram – tipuri de obiective, promovare din app, promovare din Facebook Ads
    • Promovare Instagram stories – tipuri de obiective, promovare din app, promovare din Facebook Ads
    • Lucrul cu FB și IG posts prin FB Creator
    • Gestionarea comentariilor și a mesajelor pe Instagram – gestionare din app, gestionare din Facebook
    • Repost & Regram pentru postări & stories
    • Paid partnerships

Util de știut!

  • Cursul este livrat in format la clasă (live), 4 zile,  interval orar 09.00-17.00

Trainer exclusiv - Anda DOBRE

Anda DOBRE

  • Senior marketer cu o expertiză vastă în social media paid și owned. Cu un background de middle manager in industria bancară timp de 7 ani, Anda a câștigat cunoștințe profunde în excelența de customer service, administrarea de divizii outreach & inbound, precum și construirea celei mai bune echipe de up-sell cu +15 oameni din istoria departamentului de inbound al băncii.
  • În 2010, a co-fondat Web Ventures, unde conduce o echipă de +25 de specialiști din 5 departamente.
  • Aria sa principală de expertiză include construirea de echipe multidisciplinare cu rezultate excepționale, croșetarea de campanii cross-channel, precum și de sisteme de marketing care pun în lumină concepte creative, amplificate de media plătite ce ajută brand-urile să contureze audiențe și relații ce aduc creșterea business-urilor.
  • Este fascinată de rezultatele pe care le poate aduce atunci când strategia perfectă de business este aliniată cu executarea fără cusur a sistemelor de marketing.

Testimoniale

Cere in-house

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
    Accesați acest link pentru vizualizarea Politicii de Confidențialitate
Cere detalii curs
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
    Accesați acest link pentru vizualizarea Politicii de Confidențialitate

EDU înseamnă...

Sună
Mesaj

Skills test

What's your Digital IQ?

Testează-ți gratuit online cunoștințele în digital marketing.

Completează formularul cu datele tale!